Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Nätsajt förstås Muffe, inte närsajt... ;)

• kajsalisa

Åh det låter underbart Cat. Själv går jag ju liksom på övertid... Nån som har bra tips på hur man blir av med en långdragen gravidförkylning?

• kajsalisa

Nejdå Muffe, det är lugnt än så länge, men det börjar nog bli läge att kolla runt lite och snart beställa om ni ska köpa ny. 10 veckors leveranstid är som sagt inget ovanligt när det gäller vagnar...

• kajsalisa

Superfin PVMS!! Vill också höra mer när du har tid. Stor kram!

• kajsalisa

Ja du Happiness, här händer inte mycket. SD som vanligt, men inga onda. Inbillade mig igår kväll att jag kände av lite "mensvärk" men jag vet inte. Blir mer och mer orörlig, mest pga att jag har ont i fogen nere vid blygdbenet så fort jag går. Det är väl en kombination av uppluckring och ökat tryck från bebisen antar jag...

• kajsalisa

Underbar Cat. När i hela friden tänker vår bebbe komma då?!

• kajsalisa

Stor kram Smålandsjänta. Fy va tråkigt att du känner dig less å hängig. Tänk vad vi går igenom för att få våra små skatter?!

• kajsalisa
    Mamma till W skrev 2011-01-06 14:51:05 följande:
    hur känns det för dig? Övertid kan ju kännas jobbig. Är du redo? Eller är det mest jobbigt?
    Det känns ok, men jag börjar känna mig lite otymplig. Har ont i blygdbenet (fogen) så fort jag reser på mig och det är ju inte så kul. Vi börjar bli lite rastlösa här hemma, så vi är nog helt klart redo...
  • kajsalisa

Muffe; jag handlade från mypram.de men tyvärr så tror jag inte att dom har EL i sitt sortiment utan mer dom internationella märkena som Phil & Teds, Teutonia, Quinny osv...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma