Plus igen efter mf/ma
Ja, alla tankar går till dig idag Odd!!
Ja, alla tankar går till dig idag Odd!!
Sötfilur; Be bm om en utskrift av din journal om du vill se dina värden. Lite konstigt att hon inte skriver in det medan du är där, men det kanske är olika?!
Stoort grattis Odd. Vad härligt att du äntligen har din lilla (stora) pojk hos dig. Tänk vad alla vi här i tråden har kämpat och längtat, och idag fick du din belöning.
Många grattiskramar!!
I Götet är det också sol...
Röntgen: Vilken liten prinsessa. Sååå söt!
Äntligen är han här!Stor kram till Happi, Pinklove, Röntgen och Påväg. Verkar som att ni alla behöver det!!
Röntgen; drick, drick, drick! Superviktigt när man ammar. För mig är tranbärsjuice bästa hemmakuren när jag haft UVI-känningar. Köp och drick litervis. Inte så gott, men effektivt!!
Prommis; jag åt järntabletter från v 22 och resten av graviditeten. Kan rekommendera Niferex som är relativt snälla mot magen. Jag hade inga problem alls av dessa men det kanske var kombinerat med att jag har ett jobb där jag praktiskt taget aldrig sitter stilla. Magen mår ju bra av att man rör sig...
Varning, EGO-inlägg!!
Sååå sur på mannen idag. Han tyckte att det var lämpligt att dra till puben halv tolv i natt bara för att hans polare råkade vara där. Med en tolvdagars bebis här hemma så tyckte jag att det var lite onödigt, särskilt som jag inte kan sova när han är borta. Somnade väl nån gång efter tre och sen tre amningar på det fram till morgonen. Tack så j-a mycket för den sömnen...
Stort grattis FrökenSj. Va härligt!!