Plus igen efter mf/ma
Tack Odd, ja, han är vår lille farbror den där Ted... ;) Shit, 4 dagar är ju ingenting. Sååå spännande för er! Stor kram.
Tack Odd, ja, han är vår lille farbror den där Ted... ;) Shit, 4 dagar är ju ingenting. Sååå spännande för er! Stor kram.
God morgon tjejer! Färnevik; det där låter som slempropp tycker jag...
Åh wow Happi, låter som ett heltidsjobb det där. Fast skönt att dom hållet koll på dig iaf.... Skitars också Odd!! Surt med vagnen. Har du bestämt hur du ska göra?
Ta hand om dig nu Sofy. Förstår att du är rastlös, men det viktiga är ju att du mår bra... Kramis!
Usch, det där låter inget vidare 2barnsmamma. Vilket skit att du inte fick komma in idag. Kan inte föreställa mig hur jobbigt det måste vara att vara sjuk när man dessutom har tre barn att ta hand om. Skickar massa kramar till dig!
Odd; fick rys när jag läste ditt inlägg. Nu är det nära. Wow va häftigt!!
Snabb summering av dagen... Idag har Ted kissat på mig två gånger, projektilbajsat på mig en gång samt lagt en kräka innanför J's tröja. En riktigt lyckad dag med andra ord... ;)
Ahaaa, Happi. Jag missade att det var enfrpga riktad mot mig. Om du startar en "slasktråd" och slänger in länken i ett inlägg så ser jag till att lägga den i trådstarten! KRAM
Vilken dag Färnevik. Lycka till med allt och stort grattis på födelsedagen!!
Lycka till imorgon Odd. Hoppas dom drar igång allt nu då.
Stor kram!