Plus igen efter mf/ma
Tack fina ni!
Ja dopplern är en riktig lifesaver sådana här tillfällen! Speciellt efter man haft mf tror jag.
Safireee, ska du åka in och kolla?
Tack fina ni!
Ja dopplern är en riktig lifesaver sådana här tillfällen! Speciellt efter man haft mf tror jag.
Safireee, ska du åka in och kolla?
Safireee, har du affären kjell o company i närheten? Eller teknikmagasinet? De finns där, för ca 400 kr har jag för mig.
Kjaam, Vad mysigt att känna bebisen varje dag!!! Ååh!
Kjaam: Ja nu har jag hittat dem på samma ställe. Ganska långt ner, ungefär mitt emellan navlen och könshåret, lite till höger liksom. Sparkarna har jag ju inte känt ännu, mest bara lite rörelser, men dem har jag känt mest på vänster sida tror jag, men även på lite andra ställen.
Din bebis har säkert bara hittat en skön ställning därinne. Så länge den rör på sig och hjärtat slår så är säkert allt perfekt!
Mimmi, gud vad du är söt! Stor kram till dig för din omtanke! Jag väntar ivrigt på at få dig som inneboende i den här tråden!
Jag upptäckte nu på morgonen att jag har fått BRISTNINGAR redan nu, på undersidan av brösten.
Läckert...NOT!
Tänk att så många har fått bristningar på boobsen! Och jag som trodde att man bara fick det på magen....
Jaja, skit samma, får jag min bebis så känns det som om det kvittar.
Melika! GRATTIS till 12+0! En viktig milstolpe!
Nu får du fira gumman!
Safireee, vad skönt att allt verkar vara bra! Känner du bebben röra sig så är det säkert ingen fara.
Kommer det mer blod, åk in och ta dig en titt på vad som står på.
Sofy, vad SÖT han är! Gull-ungen!
Pancakes: En liten fråga: När du går på Core, vad ersätter du övnngarna med där man vanligtvis ligger på mage? Ska nog på ett pass imorrn om jag mår bra...