Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Plus igen efter mf/ma

Tack fina ni!
    Ja dopplern är en riktig lifesaver sådana här tillfällen! Speciellt efter man haft mf tror jag.

Safireee, ska du åka in och kolla?

• sugarrush

Safireee, har du affären kjell o company i närheten? Eller teknikmagasinet? De finns där, för ca 400 kr har jag för mig.

Kjaam, Vad mysigt att känna bebisen varje dag!!! Ååh!

• sugarrush
    FruW skrev 2011-04-13 20:04:13 följande:
    Sugar hur har det gått??
    Det har gått bra, verkar det som.
    Inget mer blod och bebisens hjärta slår, kollade 2 sekunder nu igen på kvällen.

Jag blev otroligt chockad, så oerhört rädd, och trodde en stund att bebisen var död... Är så himla glad över min doppler så ni anar inte. utan den hade jag brutit ihop och panikgråtit hela dagen.
    Tack för alla goda tankar från er, mina vänner!

Prommis: min syster hade ett sånt där bälte och hon brukade ha det utanpå kläderna. Men det var ju rätt neutralt, typ ljusgrått eller vitt, så jag tyckte inte det gjorde så mycket alls faktiskt.
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Kjaam: Ja nu har jag hittat dem på samma ställe. Ganska långt ner, ungefär mitt emellan navlen och könshåret, lite till höger liksom. Sparkarna har jag ju inte känt ännu, mest bara lite rörelser, men dem har jag känt mest på vänster sida tror jag, men även på lite andra ställen.
    Din bebis har säkert bara hittat en skön ställning därinne. Så länge den rör på sig och hjärtat slår så är säkert allt perfekt!

Mimmi, gud vad du är söt! Stor kram till dig för din omtanke! Jag väntar ivrigt på at få dig som inneboende i den här tråden!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Jag upptäckte nu på morgonen att jag har fått BRISTNINGAR redan nu, på undersidan av brösten.
    Läckert...NOT!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Tänk att så många har fått bristningar på boobsen! Och jag som trodde att man bara fick det på magen....
    Jaja, skit samma, får jag min bebis så känns det som om det kvittar.

Melika! GRATTIS till 12+0! En viktig milstolpe!
    Nu får du fira gumman!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Safireee, vad skönt att allt verkar vara bra! Känner du bebben röra sig så är det säkert ingen fara.
    Kommer det mer blod, åk in och ta dig en titt på vad som står på.

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    MelikaH skrev 2011-04-14 11:44:04 följande:
    Tack, kan inte förstå det Glad 
    Hoppas verkligen att bebben är kvar med oss, bestämmer att den är DET! Så de så Glad 
    Får se om vi firar det med en middag ute eller något :)

Hur hade du det i turkiet? Vad tyckte du om turkiet?

Kram 
    Det var fantastiskt fint i Istanbul! Kul stad att besöka, skulle verkligen vilja åka tillbaks.
    Höjdpunkterna var att besöka bada på ett turkiskt Hammam, samt att gå på GrandBazaar! Och så var det ju förstås spännande att besöka gamla ikonbyggnader som Haga Sofia och Blå Moskén. De var väldigt maffiga må jag säga!
    Har du varit där?
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-14 11:46:45 följande:
    Grattis MelikeH :) härligt härligt! nu kommer tiden bara gå fortare å fortare!!

Idag går jag in i V16+0!! YEY!
    Grattis Kjaam!
    Vi ligger verkligen nära varandra, jag är på 16+4 idag!

Ja nu går tiden fort, när folk frågar vilken vecka man är i får man liksom tänka efter.. I början hade man ju stenkoll på varenda dag, var man befann sig, men nu... SVISCH säger det, veckorna går så fort!
    Och en riktig kul har det blivit....hehe... älskar min mage!  Hjärta
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Sofy, vad SÖT han är! Gull-ungen!

Pancakes: En liten fråga: När du går på Core, vad ersätter du övnngarna med där man vanligtvis ligger på mage? Ska nog på ett pass imorrn om jag mår bra...

Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma