Plus igen efter mf/ma
Undrar hur det går för Sofy? *nyfiken*
Undrar hur det går för Sofy? *nyfiken*
Stackars Sofy! Åh hoppas han är ute snart!
Grattis Sofy! Jag är mycket imponerad! Tänk att du var en sån naturbegåvning på att föda barn!
Underbart att allt gick så bra!
Härligt Sofy! Det här är du verkligen värd!

Safireee: ring sjukhuset och be att få komma in på en koll. Förmodligen är det ingen fara, men det är ju så fruktansvärt jobbigt att gå och oroa sig.
Igår fick jag (ursäkta detaljerna) slemklumpar i trosan.. Kan det vara bitar av slemproppen som lossnat? Är det farligt och borde man inta sängläge, eller återbildas den snabbt?
HELVETE! Jag blöder!
Vad söta ni är som bryr er, ni är underbara, de betyder så mkt, speciellt nu när sambon är bortrest och jag kännas mig ensam...
Jag har blött ungefär en enkrona färskt blod. Fått ökad molvärk. Hade stora klumpar i flytningarna igår. Men BM på sjukhuset ville inte ta in mig för koll, sade att det NOG var ofarligt och blabla.. Pucko-käring!
Jag har åkt hem nu och kollat med dopplern, hittade hjärtljuden efter en bråkdels sekund så bebisen lever.. Puh! Förhoppningsvis är jag bara överansträngd, igår bar jag ju en tung shoppingfylld väska. Eller så är det slemhinnorna som bråkar, har haft lite klåda på blygdläpparna av alla flytningar. Men bebisen verkar ok iallafall!
Sorry för stavfel här och där, iphonen har en intressant stavningskontroll må jag säga...
(jag skrev blablabla men iphonen avstavade detta till bosnierna!)