Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Plus igen efter mf/ma

Undrar hur det går för Sofy? *nyfiken*

• sugarrush

Stackars Sofy! Åh hoppas han är ute snart!

• sugarrush

Grattis Sofy! Jag är mycket imponerad! Tänk att du var en sån naturbegåvning på att föda barn! Underbart att allt gick så bra!

• sugarrush
    needtobreathe skrev 2011-04-13 10:17:31 följande:
    Han tackar så mycket! :D Han vägde 3250 g o va 48 cm lång! Så perfekt! Me blont krulligt fjun! Åååååh! :D

Ska bara byta blöja så ska ja uppdatera lite mer!

Och han har sovit hela natten.. legat o tittat bara.. åååh!
    Hjärta Härligt Sofy! Det här är du verkligen värd!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    needtobreathe skrev 2011-04-13 11:09:25 följande:
    Charlie o Devin.. Hjärta

Men ÅÅÅÅÅÅÅH! Hjärta
    Han är så otroligt söt att man bara vill äta upp honom!
    Det ser ut som om han ligger och funderar på något... Och vad pigg han ser ut!

(Fasen vad man längtar efter sin bebis nu då. när man ser en sådan söting... "bara" 5,5 månad kvar....)
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Safireee: ring sjukhuset och be att få komma in på en koll. Förmodligen är det ingen fara, men det är ju så fruktansvärt jobbigt att gå och oroa sig.

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Igår fick jag (ursäkta detaljerna) slemklumpar i trosan.. Kan det vara bitar av slemproppen som lossnat? Är det farligt och borde man inta sängläge, eller återbildas den snabbt?

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

HELVETE! Jag blöder!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Vad söta ni är som bryr er, ni är underbara, de betyder så mkt, speciellt nu när sambon är bortrest och jag kännas mig ensam...

Jag har blött ungefär en enkrona färskt blod. Fått ökad molvärk. Hade stora klumpar i flytningarna igår. Men BM på sjukhuset ville inte ta in mig för koll, sade att det NOG var ofarligt och blabla.. Pucko-käring!

Jag har åkt hem nu och kollat med dopplern, hittade hjärtljuden efter en bråkdels sekund så bebisen lever.. Puh! Förhoppningsvis är jag bara överansträngd, igår bar jag ju en tung shoppingfylld väska. Eller så är det slemhinnorna som bråkar, har haft lite klåda på blygdläpparna av alla flytningar. Men bebisen verkar ok iallafall!

• sugarrush

Sorry för stavfel här och där, iphonen har en intressant stavningskontroll må jag säga...
    (jag skrev blablabla men iphonen avstavade detta till bosnierna!)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma