Plus igen efter mf/ma
MCT: Stort GRATTIS!!! 1010 är ett bra datum.. Jag lovar! ;) Nu blir det bebis!
MCT: Stort GRATTIS!!! 1010 är ett bra datum.. Jag lovar! ;) Nu blir det bebis!
MCT: Ja det skulle se lite roligt ut om man fick en av varje "roligt" datum. haha... nu är det bara för dig att växa på dig och sen trycka ut bebis 1010.. Så delar vi datum! :)
Mallanis: Det är inget vi pratar öppet om... Att vi ska börja med "nr 2"... Vi har ju "räknat" med att det tar lika lång tid som med W... Jag vet inte när v 11 är men jag kan måndag efter 16 och onsdagar hela dagarna. :) Bara att bestämma tid och plats, helst norr om stan för då kan jag ta bilen och slipper krångla med kommunala medel som inte går att lita på! :)
Telgebo: Jag gick i åtta veckor i tron om att vi skulle bli föräldrar... vårt lilla hade dött strax efter äl och fick veta i 11+3... Jag hade massor av sympton så även där kan det ju skilja massor.
färnevik: Det kan inte vara så att hon kickar med knäna på ena sidan och fötterna på andra? Så gjorde iaf Wilda... Hade rumpan vid revbenen och sparkade på två olika ställen och visade sig att knäna och fötterna kickade... Sen innan det drog igång hade jag rumpan i navelhöjd och då kändes det vill jag lova. haha