• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Sofy: Vi gifte oss samma dag! :)

Vem är då jag?
    Maria, 26 år, född i Upplands Väsby men uppväxt i Falun i fosterfamilj. Har tränat (hästsport, ishockey, dans, trampolin, klättring, fotboll) 5-6 dagar i veckan sen 16 år tillbaka, haft bulimi i många år- nu är jag dock småfet men har kontroll över min forna ätstörning. Fick en dotter, Wilda på självaste 101010! Jag är gift med min man sen 15/5 2010, då på bf med vårt ma- för att inte glömma vad vi gått igenom. Har halva familjen begravd, dvs mamma och två syskon. Jag bor sen fem år tillbaka i Bålsta (fantastiska Bålsta) i radhus som vi köpte september 09 och vi har fyra katter. Har även gjort lumpen i Kristinehamn 03-04. Jag jobbar som personlig assistent men pluggar även till ingenjör inom produktutveckling- har några släptentor kvar och x-jobbet annars klar. Ja är det nå mer så fråga! :)

Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Grattis och VÄLKOMMEN Safiree. Tom jag tror jag kommer ihåg dig! Även om jag var och frispelade lite kort bara innan jag gick "vidare"...

• Mabaja
    Happiness skrev 2011-02-23 20:43:56 följande:
    Haha ja det var ju nästan lite fusk där ...du bara var inne och gästspelade lite. Sen vinkade du lite glatt och sprang vidare. Härligt!
    haha, ja jag veeeet! Men jag hittade ju tillbaka till er lite senare igen! :) Och nu blir ni inte av med mig!
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-02-23 20:47:39 följande:
    Ööööh.. sitter här i min fåtölj o känner hur de bara rinner mellan benen.. normalt eller?!
    har ditt vatten gått? Ska du ha barn NU???
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-02-23 20:54:01 följande:
    Eeeh.. ja vet inte, ja sitter här o kände hur varmt de blev mellan benen.. de kan väl inte va vattnig flytning? Gick o kissa ut nån droppe o la in papper o de rinner nu också?
    ring förlossningen! Det låter ju onekligen som vattnet...

När mitt vatten gick så hade jag precis varit på toa... sen sitter jag i soffan och känner hur det blir blött under mig!
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-02-23 20:58:23 följande:
    Jag vet inte?!? =/ Har nyss varit iväg hos grannen o käkat.. kommer hem, sitter i fåtöljen o så blir de ba tokvarmt mellan benen o blött.. kissar nåra droppar, lägger i papper o sätter mig.. o de e blött.. jättekonstigt!
    det låter som vattnet.. RiNG på en gång! Du kanske får en februaribebis!
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-02-23 21:01:48 följande:
    Haha.. nej förfan, de har jag inte tid me!! Han ska komma i april!! Men, blött under dig.. hur då, de va ju massor? Här äre inte så fåtöljen är blöt men nog för att de ska va varmt mellan benen o rinna igenom trosorna..
    Snälla SOFY, ring förlossningen! Jag tycker att det låter som vatten...

Jag satt i soffan så blev det alldeles varmt, reste på mig och hela soffan var rosa- då förstod jag att jag INTE hade kissat på mig. haha. och ja jag undrade "kissade jag på mig nu? men det går väl inte, jag var ju precis på toa". haha
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-02-23 21:18:30 följande:
    Neeej nej här kör vi förnekelse in i de sista.. vattniga flytningar kanske? =) Vi får se.. jag avvaktar lite till o kollar trosskyddet sen..
    är det inte bättre att du ringer in, de får konstatera vattenavgång och kanske stoppa förlossningen? och sen hålla koll på infektionsvärden istället för att du kommer in och måste få ut din son kanske redan inatt för att du är envis och inte vill kolla upp det och kommer in försent? Envisa flicka! ;)
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-02-23 21:30:19 följande:
    De är ingen förlossning på g här! ;) Hans huvud e ju inte fixerat ens.. då kan dom väl inte komma ut? Så sa min BM iallafall! ;D

Har ju trosskydd nu så får se om de blir blött igenom.. eller om de bara lägger sig på.. då kanske de ba är vattniga flytningar.. men lovar o ringa innan 23 ikväll om de fortsätter! Lovar lovar!

Däremot trycker han ner huvudet som fan nu så de ilar så in i... fifan va ont de gör! Men annars nä, inga värkar eller SD ens.. så bebis trorja inte på ;D
    nej är han inte fixerad kanske du måste åka in till förlossningen i LIGGLÄGE! Du är ju verkligen hopplös! HAHA. Ja din förlossning har nog börjat.. Först vatten, sen starkare sd och nu trycker neråt... Du är ju lite rolig du!
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-02-23 21:43:39 följande:
    Hahahahaha men va! Ja han trycker ner huvudet ja ;) Men inga SD eller ja de va på dan de, inget nu.. bara mensvärk i ryggen.. o vattniga flytningar! :D
    mallanis skrev 2011-02-23 21:36:15 följande:
    Hur går det då? Fortfarande läckande?
    Jadå de sipprar på här :)
    men ring då för 17 gubbar! Vad säger din man? :)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma