mallanis skrev 2011-02-24 09:39:04 följande:
Hoppas på att det är bra ändå och bra att du inte har något blod... Jag slutade tempa när jag blev gravid det var för jobbigt att oroa sig för det också tyckte jag... Knasigt det där med MA när jag hade det så kände jag mig hur gravid som helst till v 10 ungefär vid VUL då det konstaterades att det var tillbakabildat kom allt som en chock!
Hade inte heller haft en enda blödning under hela tiden, så jag har inte känt mig så lättad denna graviditet då jag kände precis likadant under den här graviditeten i början =(! Hoppas allt är bra telge!
Man ska bara njuta så länge det varar fram till BB och hem
Man ska bara koppla av fast det är svårt.
Jag hade massa symtomer v 3-4 men vecka 4 tänkte jag nääh omöjligt och bara testade äl tester som gav pos men jag bara näääh omöjligt haha
Vecka 6 så tänkte jag okej jag besöker en bm när mensen inte kom och hon gav mig Bf datum 4 aug -10 och att jag var i vecka 6
Åkte hem super lycklig oj vad glad jag var.
Men sen började symtomten förvinna allt var borta

och jag fattade noll
Vecka 8+ så började det hända saker och jag fick ont och det kom blod åkte in på akuten och sen åkte vi hem och sen sjukhuset.
Och där säger alla sen efter kontroller och gyn på akuten och gyn på bb att den hade redan dött i vecka 4 men jag fick + i vecka 6 men den kom ut i vecka 8+
Efter 7dagar blödningar/mens enligt mig kom äl igen 4 dagar efter redan och 6 dagar stegring och sen 3 dagar stegring och sen gravid och nu elias

Elias var vår mening