Längtan efter liten skrev 2011-02-25 13:41:24 följande:
nej det är inte speciellt kallt här. vi har faktiskt rumt 0 gradigt...så man ska inte klaga...
men det blåser lite vilket gör så att det känns kallare än vad det är..
Okej haha men ha ni snö då ?
Här är det snö men nu börjar det att smällt igen yess jag vill ha vår.
Och vi har haft störv väder i 3 dagar riktig storm så man skulle bara stanna inne och inte släppa ut djuren haha annrs skulle väl dom blåsa i väg.
Pancakes skrev 2011-02-25 13:42:46 följande:
Oj, vad det skrivs här, fick gå tillbaka flera sidor för att läsa ikapp. Jag har varit iväg och tränat på lunchen och är tillbaka på jobbet nu. Usch, vad det var speglar på överallt på gymmet kändes det som. Känner mig tjock och har svårt att vänja mig vid spegelbilden med tajta träningskläder.
Färnevik, trist att du inte får åka. Varför får du inte det? Men låter mysigt att sitta med datorn också.
2barnsmamma, stanna kvar för sjutton! Som flera sagt så är det ju jättebra att få tips av er erfarna så att vi inte bara är ett gäng osäkra som nojar oss!
Sugarrush, lycka till med sprutorna! Förstår att det är läskigt men vad skönt att du får hjälp och att sjukvården är rätt bra ibland faktiskt..
Haha klart ni kan utan oss
De flesta av er har ju barn sen innan

Men tack iaf och JA jag ska stanna.
Vad jobbar du med ?
Du är jätte duktig som tränar och är gravid

När jag var gravid så cyklade jag alltid till jobbet och hem och sen hämtade barnen.
Men när jag blev höggravid så åkte jag bil haha då gick det inte änns att cykla ju