Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Mamma till W skrev 2011-06-28 16:34:25 följande:
    fredag kanske då... Vi har flängt runt så mycket på sistone så vill låta henne landa innan det är dags att flänga igen. Var ska vi ses?
    De förstår ja! :) Annars kanske vi kan lattja hemma hos er? Om de är bättre? :)
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-06-28 17:22:39 följande:
    Ni får jättegärna komma till oss och då fungerar morgondagen alldeles utmärkt! Bestäm dag! :)
    Vi kommer jättegärna imorn! Vi ska va hos läkaren här kl 9, klara kanske 9.30. Om vi åker mot er då, fungerar det? Kanske där runt 10.30 senast 11?
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-06-28 17:34:25 följande:
    *skvallrar lite till Mabaja om att sofy är tidsoptimist...*

Era nötter... träffas när jag åker till New York.... ack ack ack.... stackars mig.... eller? *flinar*
    Hahahahha, va? Vadå tidsoptimist? Jag har hört att fina människor kommer sent? Stämmer inte de? ;)

Tsss... de är ju OSS de är synd om.. NY hade ja tackat ja till varje dag i veckan..... *mutter*

Devin önskar sig en present därifrån, han kan betala den själv säger han! ;)
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-06-28 18:06:47 följande:
    Sofy: det blir kanon. Åker du efter gps eller vill du ha vägbeskrivning?
    Jag kan ta me gps'en! Lättast så kanske ;) Men har du mitt nr kvar? Skicka adressen till min mobil bara, fick ju tillbaka min iphone idag efter flera veckor utan.. så nu går ja o nå igen ;)
  • needtobreathe

Jag klarade inte heller av sött o ut kom Devin ;)

• needtobreathe

De vore nått de ;) en fruga till Dev iaf!

• needtobreathe

Mct, Bespara mig detaljerna om tumörerna sen vid lunchen bara ;) haha!

• needtobreathe

Jo de stämmer Soma, men jag testade positivt i mitten av augusti förra året o första ggn vi hade sex var när de va val, nångång i september typ.. Va livrädd efter men de gick bra..

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma