Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Devin 1 månad igåår! :)

• needtobreathe

Hmm igår började ja blöda näsblod helt plötsligt, aldrig gjort innan, sen fick ja molvärk i magen o idag vaknade ja me metallsmak i munnen.. haha.. får se om mensen dyker upp denna månad eller icke.. metallsmaken kände ja 1v innan ja testade + me Devin.. men jaja den som lever får se! :)

• needtobreathe
    Safireee skrev 2011-06-06 09:25:56 följande:
    Oj oj oj Sofy! Ja, den som lever får se!

Vad snabbt ni fått tillbaka mensen, du och tvåbarnsmamma84. Förvånad Själv fick jag min mens när jag slutade amma helt efter 1 år och 7 månader. Hoppas den håller sig borta lika länge igen. Cool
    Hahaha, de vore ju dock liiiite väl tätt mellan dom små.. 10 månader.. men jaja ;) Vi är inte där än, haha.

Joo men ja ammade ju bara 1 vecka, sen slutade jag.. han kunde ju inte ta bröstet pga hans tungband, han fick aldrig rätt grepp o orkade inte suga.. kanske därför ;) Men den kom tillbaka 28 dgr efter förlossningen.. skoj ;) Hade gärna vart utan längre..
  • needtobreathe

Jag ska ha mens om 4 dgr.. får se om den dyker upp! Kanske köper ett test imorn bara för att.. men är lite väl tidigt o testa då kanske ;) Men ja vi får se.. vi har sagt att de blir när de blir, kanske nu, annars senare :) Försöker ju inte aktivt.. men händer de så..

Mamma kom hem från Los angeles idag, fick en himla massa kläder till Devin därifrån, hur balla som helst!! :D Och så fick ja kläder från Victorias secret, såååå jäkla snygga!! :D Vi pratade även mer om boende, vi måste flytta NU typ, avskyr de här stället o de är fan bara psykon som bor här, häromdan va de ju en brand i ett hus rakt över gatan, mordbrand - o snubben som tänt på sin egna lya stod på taket me ett samurajsvärd...... suck! Blir inte ens förvånad längre men här ska Devin INTE växa upp! Så nu har dom sagt att vi ska leta o gå på visningar o sen går dom in o står på lånen, så nu jävlar!

• needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-06-06 13:22:38 följande:
    Men vad skriver du.... sysslar du med sånt? ;)
    Va? Jag? Nej nej.. men häromveckan råkade ja tvätta hans kallingar, precis som sist me Devin.. :( Nått annat skulle ja aldrig göra!! ;)
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-06-06 17:34:49 följande:
    Näe jag tänkte väl liksom... fina fina Sofy gör ju inte sånt! Jobbigt läge.. man måste ju tvätta liksom! ;) Puss! ;)
    Nej skulle aldrig komma på tanken ens! Usch o fy ;) Tur att storken kommer me ungarna hit! ;D Hahaha! Puss! Fika snart!
  • needtobreathe

Ska iväg till apoteket i stan nu o köpa lactulos till devin, kanske köper me mig ett tvåpack me tester också, hahaha ;) Känns ganska onödigt men jaja! :D

• needtobreathe
    färnik skrev 2011-06-06 19:51:24 följande:
    Hur har det gått för er? Hur äter och bajsar han nu, och fungerde mjölkfritt?
    Alltså, när han fick NAN + lactulos så gick de inte alls, även om de blev lösare bajs.. han försökte, skrek, vred sig, fick panik.. o ja fick stå o massera nästintill konstant samt köra me windin otaliga ggr om dagen, trots att man max ska använda den 3 ggr. Men de funkade inte utan.

Med Altheran så äter han mer, o vi har lactulos i morgon + kväll, o då kan han bajsa själv, o pruttar hejvtilt. Han sover mindre oroligt o gnäller i princip aldrig.. så jag tror stenhårt på att de är komjölk som va problemet..
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-06-06 19:54:40 följande:
    Sofy: När tänkte du testa? Jag testade plus i denna graviditet 2 dagar före BIM. Nu är jag så nyfiken så nu får du testa ha ha.
    Haha ja testade positivt me Devin 2 dgr innan också ;) Fick tokstarkt då.. men sen blev ja flyttad på RUL så de kan lika gärna varit på BIM ja testade.. eller nån dag efter ;D

Jag ska väl testa imorn bitti kanske.. eller onsdag ;)

Testade nyss men de va ytterst svagt, fastnar nog inte på bild ens :) Kan lika gärna va spök!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma