Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

sugarrush skrev 2011-06-13 10:55:58 följande:
    Sofy jag visste bara inte att de kommit fram! Vad bra att du fick dem!

Ingen mens än??? Galet! Du måste bara vara gravid igen. Hur var det med Devin-graviditeten, blev det starka plus fort, eller tog det sin lilla tid?
    Har jag inte skrivit det? :/ Förlåt, är liiite halvglömsk nuförtiden! :( TACK även till dig kära du!!

Nope, inte ett spår av den än..

Hmm me Devin trodde jag att ja testade pos på bim - 2 men enligt UL osv så va de nog BIM eller nån dag senare tillome.. o då va de starkt men blev inte tokstarkt förrän 1-1,5 vecka senare, alltså starkare än kontrollstrecket..
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-06-13 18:47:33 följande:
    En vecka till Bim....*trumvirvel*
    Heja heja heja!!!

När blire grillning nästa gång? :D
  • needtobreathe

Hahahaha, Telge.. "När är nedsläpp" - de va ju lite roligt sagt faktiskt ;)

• needtobreathe
    telgebo skrev 2011-06-15 11:29:36 följande:
    Sofy: Hur har det gått? Har du testat nåt mer eller har tanten kommit? Nyfiken.
    Hello!

Ne svaga streck förra veckan, sen försvann dom, alltså va ingenting på nya testerna i måndags, ingen mens än så testade idag också o nu är de tillbaka, svagt igen.. skumt som fan..
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-06-15 16:35:04 följande:
    Konstigt. Är det Preg du testar med eller vad? Jag har fått svaga streck både med Preg och Testlagrets stickor, tyvärr spökstreck då. CB tycker jag är mycket bättre.
    Haha, nej.. de är fortfarande INTE preg jag testar med :) Svarade på de sist också.
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-06-15 16:41:01 följande:
    Förlåt min gravid förvirrade hjärna Jag glömmer skitlätt saker nu , ursäkta mig.
    Lugnt! Testade me testlagrets o wondfo förra veckan, i måndags me apolivas eller va de heter, nada.. testade även me rfsu testa tidigt då o nada, men idag vare ett streck på rfsu testet, om än väldigt svagt.. men de va ngt som inte va där i måndas iafl :)
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-06-15 16:55:07 följande:
    Fan vad skumt. Känner du dig gravid då? Kanske dags att köpa ett digitalt CB eller ta kontakt med läkare och göra ett VUL så du får veta.
    Har ju som sagt molvärken, ilningar över äggstockarna ibland, men annars vet ja inte.. lättirriterad? ;) Är bara på dag 33 sen senaste mens, så jag avvaktar.. har ingen brådska, tiden får utvisa. Men tack ändå! :)
  • needtobreathe

Hur gåååre M? Min telefon har jag tappat.. jävla skit! Den låg i vagnen o har ramlat ut nånstans.. så jag är onåbar tills på tors.. blä! Ngt nytt test idag? :D

• needtobreathe
    Evve81 skrev 2011-06-21 16:34:02 följande:
    Ingen aning men vi har haft libero till bägge våra stora barn och det är ju en av varje så jag köpte ett paket såna!
    Vi har Libero, Ica's egna som är kanooon och Huggies :) Varierar lite. HATAR dock pampers, så äckliga! ;D
  • needtobreathe
    kajsalisa skrev 2011-06-21 17:18:22 följande:
    Å jag tycker Pampers är klart bäst. Tycker andra är så stora och klumpiga och Libero går så lite omlott i sidan jämfört med Pampers. Smaken är som baken...
    Hahaha, de är väl tur de så alla får sälja sina märken ;)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma