sugarrush skrev 2010-08-23 10:20:48 följande:
Har du ingen i din omgivning som kan tänka sig att skjutsa dig, om du bara ger lite bensinersättning? Att ta tåg och sedan taxi skulle ju bli skitdyrt, jag håller med dig.. är det även svårt att även åka spårvagn med ditt bäcken?
Åh vad du är gullig! bor du nära mig...? Bensinersättning är inga problem, och sen kan vi ju isf ta min bil ner istället för att slita på din sas... Att åka tåg/spårvagn/buss är väl inget jätteproblem i sig, bara jag får sitta ner, problemet är att ta sig mellan de olika fordonen, man behöver ju i regel gå en bit. Jag har svårt att gå mer än kanske... 50-100 meter...

sugarrush skrev 2010-08-23 10:20:48 följande:
Jag ska ringa idag och boka mitt VUL, tänkte boka i vecka 9 den här gången, då har jag gått lite längre än jag lyckades med sist. Känns nervöst, varje litet steg man tar. Inte minst för att det var så skitjobbigt att ringa och avboka allt efter att jag fick missfall sist!
Det är därför jag ännu inte ringt MVC för inskrivning, för att jag inte orkar ringa dem igen sedan, och säga att det ingenting blev...

Längtan efter liten skrev 2010-08-23 10:21:12 följande:
Idag gäller det för min del....
Ska på vul 13:40, oh gissa om jag är nervös ::S
Håller alla tummar jag har!