• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Marlyn skrev 2011-03-04 13:32:03 följande:
    Det gick inte bra.... utomkvedshavandeskap. På måndag ska jag få reda på om den är kvar för isf måste jag ta bort den med titthålsoperation.
    Säcken vi såg förra måndagen va helt borta och det verkade bara vara en vattenblåsa som livmodern själv hade producerat av någon korkad anledning.
    Nej fy! Men skönt att du är under kontroll så det inte blir inre blödningar och allt vad x kan innebära!

Ta hand om dig och åk in om du får ont!
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Telge: Njut av din bebis istället. Läkarkåren får ju inte ljuga! Du såg en liten som motsvarade rätt.. De är väldigt små vid 6+ så om det skulle vara lite felmätt, so what? De är ju som sagt mini mini! Min var 12 eller 14 mm i vecka 7+6... Andras i 7+6 har varit så mycket större!

• Mabaja

Pinklove och Småland: Hoppas att det drar igång för er snart! Det är bara "lite" smärta så har ni er bebis här!

Sötfilur: Håller med dig!

• Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-03-04 13:57:52 följande:
     Bowla? Haha, va rolig du är! Vart ska ni? Heron? Du kan få min mensvärk så kanske de snabbar på lite! ;)

Håller tummarna för att de drar igång snaaart!! :D
    Haha, jag hade ju förvärkar och enorm mensvärk i fyra veckor... Sen sa det bara svisch och 6 timmar senare och Wilda var här! :)
  • Mabaja
    telgebo skrev 2011-03-04 13:59:51 följande:
    du har nog gjort fler sexförsök vid äl än jag. jag hade ju sex dagen före äl och befruktning sker ju max 1 dygn senare så senast tid finns ju i mitt fall.
    men den börjar ju växa först i livmodern och det kan ta några dagar... Jag vet när Wilda blev till.. Vi hade sex sista gången på söndagen och äl på tisdagen.. Ändå blev jag flyttad åt FEL håll... men hon lever i allra högsta grad.. Just nu ligger hon i gymmet och försöker åla sig framåt!
  • Mabaja
    acure skrev 2011-03-04 14:03:05 följande:
    hihi Håller tummarna att det blir detsamma för mig. Vattnet får gärna gå ikväll efter På Spåret är slut. hehe
    Åh vad jag håller tummarna! Sen får du hänga på fika i Västerås så man får se underverket! :) Jag och Odd har träffats några ggr nu!

Telge: En läkare FÅR INTE ljuga!
  • Mabaja
    telgebo skrev 2011-03-04 14:05:45 följande:
    jag hade sm den 16 januari, sex 30 jan och äl 31 jan så befruktningen måste ha skett senast natten mot tisdagen den 1 feb och jag testade plus 11 dagar efter 2 dgr före bim och det kom direkt innan urinen nått till kontrollrutan.
    Det kan så vara men det kan fortfarande dröja några dagar innan ägget nått livmodern... Jag fick positivt test på äl+9... Lik förbaskat blev jag flyttad åt fel håll...
  • Mabaja
    acure skrev 2011-03-04 14:06:08 följande:
    Det låter jättemysigt! :) Jag vill bebisfika jag också! :)
    Jag med! Vill se en liiten bebis. Wilda är ju så stor.. och nu har hon slocknat i babygymmet! :) Envisa tjej som inte vill sova när kroppen skriker efter sömn! och nu vaknade hon... och angående råmjölken, min började rinna i v 12 med ma, sen försvann det inte förrän mjölken drog igång ordentligt med Wilda! ;)
  • Mabaja

och vadå förlorat? Är de döda? Bor de hos sina pappor? Eller är de familjehemsplacerade. ? eller bortadopterade?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma