• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

MCT79 skrev 2011-03-04 14:15:23 följande:
    Noterat! *skriver upp i lilla svarta ställningsboken"  Oskyldig
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Mabaja
    telgebo skrev 2011-03-04 14:24:50 följande:
    skitkul att läsa man känner sig riktigt välkommen.
    du har ju faktiskt bara dig själv att skylla. Jag är ledsen, men hela tråden har stöttat dig. Du har skrivit att storleken stämde överens med sista mens och nu är den på tok för liten. Sjukvården får inte ljuga så det kan du inte säga...
  • Mabaja

ja men du får ju leva i nuet? Och kämpa för dem... Jag fick träffa mina föräldrar var tredje helg.. Inte dog jag av det, inte mår jag dåligt av det idag... Jag kan ju inte skylta inför hela världen att jag varit fosterhemsplacerad i 7.5 år pga mina föräldrar... jag har en mamma begravd och hon gick bort när vi fortfarande var osams och har två syskon som är döda... Du har aldrig nämnt dina barn, men har du två timmars rätt till barnen så får du ju gå till rätten med det... 2 timmar är ändå inte fy skam om man tänker på hur andra barn har det...

• Mabaja
    MCT79 skrev 2011-03-04 14:20:05 följande:
    Men männska! Den är asbra!! Du ska se registret man kan slå i!

"sambon har andedräkt av vitlök"  sid. 12. -> bäst att rida. Du kan luta dig bakåt, vända bort huvudet och i värsta fall lägga en kudde lätt över ansiktet på sambon.
    man kanske ska införskaffa den boken! :) Så man vet vad som gäller. haha.

Småland: Vilken syn det skulle vara för personalen om du kommer in med bowlingskor och ett klot i handen! MOHAHAHA!!
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-03-04 14:34:57 följande:
    Hahahaha! Så jag är en DET? ;) Ok, då vet jag! Haha!

Jag mår väl.. ok! TRÖTT, ont.. blä! Men varför klaga? Jag hinner inte ens ringa förlossningen för de händer så mycke härinne, haha!
    Ring nu, tråden får ta timeout! Nu vill vi höra vad de säger! :) Förlossningen alltså..

Så tråden, TYST NU!!!
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-03-04 15:03:39 följande:
    Upptaget.. haha! Suck.. inte meningen att jag ska komma fram? ;) Provar snart igen..
    Snälla förlossningen, er kära Sofy med "förlossningsklippkort" vill ha tag på er! ;)
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-03-04 15:13:26 följande:
    Hahaha fortfarande upptaget.. ;)
    de vill inte prata med dig! haha. Du är där för ofta.. ;) Nej då, snart så får du svar!
  • Mabaja
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-04 15:53:18 följande:
    Sofy: kommer det in en blond tjej med knullruffs, rött bowlingklot på höger hand, bowlingskorna på och öppen 7cm så vet du att det är jag! Hahahaha
    åååh nästan så jag vill åka in och hålla utkik!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma