Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Plus igen efter mf/ma

Tog mig 45 min att få i mig en burk majs, men nu så hoppas jag bli lite piggare.

Gravid v.7+5 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • telgebo
    Evve81 skrev 2011-03-11 21:47:56 följande:
    Färnevik och Småland. JÄTTESTORT grattis till er båda!

Småland: Jag gissar på 4265g och 54 cm!

Jag har såklart lyckats sova bort HELA fredagskvällen i soffan.... Har åkt på jordens förkylning och är nästan utan röst också. Känns bara så trist att alltid vara så himla trött. Jag är ett fantastiskt trevligt kvällssällskap och jag har bara jobbat 9.30-16.30 idag. Nästa fredag jobbar jag 06-16.30 (har fått lite extra jobb) sedan ska jag ut och bowla med mina kollegor äta gomiddag och gå på pub. jag blir ju då chafför men efter att ha legat dödstrött i soffan ikväll undrar jag hur jag ska orka.....
    Jag är också jättetrevligt kvällssällskap...NOT men jag bor ju själv så jag kan vara gnällig och trött och tycka det är rätt jobbigt just nu.

Har lite ont i magen nu, kanske inte så bra att leva på vatten hela dagen och sedan äta en liten burk majs och sitta där i 45 min och pilla med det, har fått i mig 2 glas coca cola också, magen kanske fick sig en chock.
    kajsalisa skrev 2011-03-11 21:52:17 följande:
    Jag tror att det kan vara svårt att höra nåt med ett Angelsound redan Telgebo, men jag är inte säker. Jag skaffade inte mitt förrän i v 14 eller nåt när jag var nojjig under spökveckorna. Googla på Angelsound så kan du säkert hitta massor av info.
    Angående hudlotion så duttande jag bara på en klutt så att det gled bra...
    Ja nu tänkte jag inte börja använda den utan först tidigast i.12 om jag nu köper den. Får se, skall nog läsa på lite mer. Bruksanvisningen till den skulle följa med men är på engelska och jag är inte så vidare haj på det.
  • telgebo
    kajsalisa skrev 2011-03-11 22:47:04 följande:
    Du får inboxa mig så översätter jag åt dig Telgebo. Min man är engelsktalande plus att engelska är det officiella språket mitt jobb, så det ska vi nog kunna lösa...
    Nu ska mamman här passa på att sova medan lillen gör detsamma i spjälsängen bredvid.
    God natt alla rara tjejer!!
    åhh vad snäll du är

Majsen gav mig muller i magen, låter inget vidare och känns helt ihålig. Ska sova nu och hoppas magen lugnar ner sig.
  • telgebo

Hej

Jag lever haft datstrul hela helgen och inte kunnat logga in men min syster var nyss här och har nu hjälpt mig fixa det.

Gravid v.8+1 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • telgebo

Dog tråden nu eller?

• telgebo

Färnevik: Söta döttrar du har

• telgebo
    acure skrev 2011-03-14 19:08:08 följande:
    Efter en lång och jobbig förlossning är hon äntligen här vår älskade Matilda. Hon föddes imorse 9.47, var 52 cm lång och vägde 3730g. Hon är det finaste jag sett och så snäll. Ska läsa ikapp tråden så fort jag orkar men nu ska jag bara snusa bebis.
    Grattis
  • telgebo

Idag är det dags för mitt andra vul.

Har massa datastrul men funkar datorn som jag vill när jag kommer hem så rapporterar jag om ni är nyfikna på hur det gick.

Gravid v.8+2 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • telgebo
    Evve81 skrev 2011-03-15 07:00:34 följande:
    Lycka till!

Nu ska jag bege mig mot arbetet och inge fler missfärgade flytningar så det känns skönt. Jag kan tänka mig att det beror på att jag är VÄLDIGT förkyld och hostar och snorar jämt känns det som. Men jag tänker ändå ringa BM med lite tur kanske man kan få höra hjärtljuden eller nåt. Min mage klarar inte av att oroa sig. Jag skulle också behöva ringa min tarmdoktor som jag ringde förra fredagen alltså nästan 2 veckor sedan och inte ett ljud från honom ännu 
    tack.

usch vag jag mår illa på kvällarna, ligger och flämtar på kvällarna i soffan och sväljer och sväljer. tycker jag redan har vart gravid i evigheter och allt luktar kaffe här hemma och jag som inte ens dricker det, bläää.
  • telgebo
    kajsalisa skrev 2011-03-15 07:53:01 följande:
    Lycka till idag Telgebo. Det kommer säkert se jättefint ut!
    tack det hoppas jag. är toknervös och tycker tiden kryper fram nu, ska åka om 1 tim ca och har varit vaken sen 06 för att inte försova mig, har ju ingen väckarklocka utan det är solen.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma