Evve81 skrev 2011-03-10 15:55:33 följande:
Sugar: Hoppas allt går bra imorrn! Jag håller mina tummar och du ska se att det går bra!
Sedan var det någon som gjort ett lyckat VUL: GRATTIS!
Telgebo: Kul med kalas!
Sofy: Kanske läge att ringa och prata igen!
Jag har blivit riktigt förkyld och hade på fm on i bröstkorgen och bak i ryggen mittemot. Hann tänka lunginflammation men jag mådde bra för överigt tills jag kom på att jag hade en ALLDELS för lite BH på mig. Grattis liksom..... Jag trodde på fullt allvar att jag skulle måsta gå hem..... Nu så åker den BH:N bort tills jag kan ha den igen..... Gud så himla klantig jag är liksom-..
Kalaset gick bra och full fart och jag hade fullt upp och hann inte känna efter så mycket hur jag mådde, bra. Nu är jag dock ganska slut.
Jag gav mina äldre barn en liten present också och min lilla blyga viol var så missnöjd över snoddarna hon fick och sa att jag vill inte ha snoddar jag vill ha leksak eller prinsessklänning och såg skitsur ut. Jag sa skulle mamma inte köpt nånting till dig då istället

nej det var ju inte heller bra. Hon har blivit så kaxig min lilla viol, bara början på tonåren. När lillasyster sedam fick leggings ja då var violen där igen "men mammaaaaaa varför får inte ag såna leggings", Jag sa men mamma måste ju ha nåt att köpa när du fylle rår förstår du.