Vi som hade Bf januari/februari 2010
Segt med foglossning redan, jag håller tummarna för att det dröjer ett tag till innan det blir allt för besvärligt. Lätt att säga kanske, inte lätt för dig att ta det lugnt direkt
Förstår att du blir lite irriterad på situationen hemma hos dina svärföräldrar. Jag kan inte annat än instämma att det är lite märkligt att 4 vuxna måste ta hand om två barn. utöver det så får du ta hand två småttingar plus att du har en i magen, så i praktiken tar du hand om 3
Ja, situationen är frustrerande minst sagt, men å andra sidan får jag ju dagliga exempel på dåligt föräldraskap som jag kan lära mig att undvika
Barnsäng och verymuch; det var länge sen, kul att höra från er! Låter underbart med lite avlastning i Spanien.
Mina killar gör inte så mycket ljud som man kan tolka som ord, men Viktor verkar säga hej när man säger det till honom. Och David har börjat pussas, han tar tag om mina öron med ett järngrepp, drar fram ansiktet och planterar en blöt puss mitt på munnen
Men "olyckan" är ju välkommen ändå...
). Så även om det inte var planerat in i minsta detalj så var det ändå på sätt och vis planerat