lisalove skrev 2010-06-26 23:29:07 följande:
Förstår att det måste varit en chock, har en lillebror som "gömde" sig lika länge i magen

. Min mamma är dock inte GBP-opad. Grattis till graviditeten och hoppas illamående går över snart.
Tackar
Vilken busig lillebror du hade

sabinaa skrev 2010-06-27 09:04:34 följande:
Imorgon ska vi till banken och höra om om vi kan få lån för en OP. Mannen tror inte att det är några problem men jag är nervös. Och på onsdag ringer kirurgen. Jag har tänkt mycke på en OP och blir så nervös på bara tanken att åka upp till Stockholm helt själv (bor i Skåne) och vara utan mina barn och man i 5 hela dagar. Det kommer vara värt det men gud vilken hemlängtan jag kommer att ha. OM det nu blir av.
Jag skickade iväg ett mail till den vårdgarantiansvariga i Skåne, ett ganska surt mail och hennes svar ang lagen var att det gällde precis som nu, att remissen ska skickas iväg till ett annat sjukhus som har möjlighet att ta remissen...... alltså det som görs redan fast det ska bli lag på det.....OKEJ?!
Men vi har funnit ro med att betala den själva. Jag har gått upp så mycket i vikt detta senaste halvåret och jag vågar inte vänta längre. Man har redan problem med både det ena och det andra.
Och vet ni, jag har blivit så glad sen jag acceptera att vi skulle låna till en OP. Lugn och på bättre humör.
En fråga dock, hur är det med tröttheten när man äter så lite? Jag är redan såå trött hela tiden.
Håller tummarna att allt går bra för er med lånet.
Jeanette 79 skrev 2010-06-27 11:29:31 följande:
Vilken överaskning! Men stort grattis till er!!!! Önskar att ditt illamående snart ger med sig och att både du och barnet håller er välmående framöver.
Grattis kramar !
Tackar, vad goa ni är

Karra skrev 2010-06-27 12:14:10 följande:
mmmm tanken slog mig när jag läste ditt inlägg.. bara att vänta och se då. BIM slutet av nästa vecka.
Jag tror ju mycket av mitt illamående och kräks beror på graviditeten, jag har inte mått illa andra grav. eller kräkts i stort sett nånting innan op heller.
Men det är nog kombon av grav. och op som jag inte riktigt klarar.
Lever just nu på bubbelvatten, vattenmelon & fetaost.......