Inlägg från: trollbottom |Visa alla inlägg
  • trollbottom

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

Jumbopolly skrev 2011-01-20 04:49:56 följande:
    skumt för tröttheten bruka rockså ge med sig... vad flyter du på då?????
    Jag äter modifast. Min trötthet har bara blivit värre. Det går ju att kämpa sig igenom men det är som att kroppen vägrar bara. Även om jag sovit hela dagen så blir jag enormt trött ganska tidigt och det håller i sig rätt länge. Annars brukar jag bli lite trött sådär mot morgonen men nu börjar det redan vid midnatt
    Vänd dig inte till ondskan, om du föredrar lycka framför olycka.
  • trollbottom

Har för övrigt gått ner 2 kilo på en vecka men har mens så man vet ju aldrig om det är mer. Sväller väldigt mycket när jag har mens

• trollbottom
    Jumbopolly skrev 2011-01-20 05:11:50 följande:
    Hmm men ring och prata med dietisten.. Det hade jag gjort.. du kan ju inte jobba och vara helt slut det går ju inte.
    Antingen om du får ändra dietplan eller äta nåt som gör dig piggare. (proteinpulver tex)
    själv klarar jag inte av att svälja modifast så jag går på sophiakuren.
    Har åå mens å står nästan still.. hmmm hoppas det blir bättre efter mens.....
    men grattis till dina 2 kilo..
    Lycka till...
    Långt kvar till op förästen???
    Ja, man kanske skulle göra det men samtidigt så har jag ju bara fem nätter kvar och jag har en bra arbetsplats så om jag vilar lite gör det inget. Bara jag inte somnar och det har jag inte gjort än så länge. Som tur är hinner jag börja med purekost innan jag börjar jobba igen sen.

Jag hoppas jag har gått ner lite mer sen när mensen är över, om den nu vill bli över. Ibland kan jag ha mens i flera veckor och jag hoppas att det inte är så nu.

Jag har två veckor kvar till operation.
  • trollbottom
    Hera78 skrev 2011-01-20 07:21:33 följande:
    Mrs Vilja: jag opereras på Ersta :)

13 dagar kvar
    Ska du med opereras den 2 på ersta?
  • trollbottom
    littlemisstrouble skrev 2011-01-20 11:18:24 följande:
    det är väl för att kroppen inte får i sig så mycket som den vill ta igen sig på natten och inte vara uppe och jobba. har märkt det nu när jag jobbar och endast räknar kalorier att man är nästan lite yr i huvudet ibland när man sätter sig ner. gulp hur ska detta gå?
    Jo, jag antar att det är för att jag inte får i mig så mycket. Försöker dricka lite mer, vet att jag dricker lite för dåligt. Får se om det hjälper. Nu har jag gått och blivit förkyld dessutom vilket inte gör en piggare.
  • trollbottom
    littlemisstrouble skrev 2011-01-20 14:11:30 följande:
    usch då, förkyld och gå på flytande samtidigt. då känner man sig inte jättepiggelin när man ska jobba på natten då förkylningen oftast är som värst också. hoppas du blir kry snart.
    Det hoppas jag med. Pressade ner vitlök i modifastsoppan nu för att få i mig lite antioxidanter. Får se om det hjälper. Gott med vitlök iaf
  • trollbottom
    Hera78 skrev 2011-01-20 21:02:22 följande:
    Trollbottom: Japp, jag opas på Ersta den 2/2, gör du det också?? Bor du i Sthlm eller är du som jag utomlänspatient?
    Jag är utomläns, kommer från västerbotten. Roligt att se en till härifrån som ska opereras samtidigt. Vad har du fått för tid på dagen?
  • trollbottom

Jaha, så blev man så sjuk att det bara blev att sjukanmäla sig. Nu är det prio ett på att bli frisk så att man faktiskt kan bli opererad. Fattar inte varför jag ska bli sjuk varenda gång jag börjar jobba. Måste finnas värsta förkylningsbacillerna på jobbet som anfaller mig varje gång.

• trollbottom
    Hera78 skrev 2011-01-21 06:44:54 följande:
    Trollbottom: Jag ska vara där 7 på morgonen men det ska vi nog vara allihopa som opas den dagen. Kan det vara så att vi redan "pratat" på viktop.se fast under andra namn?
    Ja, det ska vi nog. Nä, jag har inte varit inne på viktop.se så det har vi nog inte. Sen använder jag mig bara av det här namnet också Skrattande
  • trollbottom
    METAMORPHOSIS skrev 2011-01-21 16:14:41 följande:
    Tack
    Jag säger detsamma. ÅK IN och vägra åka hem förrän de verkligen tagit ditt mående på allvar och faktiskt hittar vad som är fel. Du ska inte behöva må som du gör
Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)