Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
 Allt för att få dagarna att gå. Sen måste jag fila lite på min syftesformulering på min c-uppsats också för min handledare ville ha in en reviderad sådan innan nästa vecka är slut
  Allt för att få dagarna att gå. Sen måste jag fila lite på min syftesformulering på min c-uppsats också för min handledare ville ha in en reviderad sådan innan nästa vecka är slut

Vet ni hur det funkar om man har lite mens under operationen? Har spiral och min mens har inte riktigt gett med sig. Jag använder mig av tygbindor och vill helst inte använda något annat då jag får sådana problem, men tänker att de kanske tycker att det är ohygieniskt

Skrev inget bara gilla
  Skrev inget bara gilla  

Jo, så var man på Ersta idag för att träffa narkosläkaren, sjukgymnasten osv. Gick ju fint och nu känner jag mig inte lika nervös längre utan mer att jag bara vill få det gjort. 
Kanske såg man några av er idag fast man inte visste om det   

Nu är det i alla fall dags imorgon, skönt som bara tusan

när ska du vara på avd imorgon? Jag ska vara där 10 så jag opas nog rätt sent.
 när ska du vara på avd imorgon? Jag ska vara där 10 så jag opas nog rätt sent. 

Jag behöver få tag på dietisten på Ersta sjukhus men har självfallet slarvat bort pappret, någon som har numret till dom?
Vet någon vart man ringer för att förlänga sin sjukskrivning när man är opad på Ersta? Den går ut på fredag och det finns inte en chans att jag skulle palla att jobba nu. Känner ju av om jag lyfter sonen och lyften på jobbet är tyngre.