Inlägg från: Annicka |Visa alla inlägg
  • Annicka

Jag träffade min man när jag var stor och han älskar mig som jag är och har inget emot att jag går ner.

Gott nytt år på er!

Kram Annicka

Ps trevlig resa till Oslo Lalalong på onsdag!

• Annicka
    MrsQ skrev 2011-01-07 23:12:16 följande:
    Vad olika det är med maten!!
    JAg äter väldigt lite (tyvärr) men har ingen matlust alls o vissa saker vågar jag inte prova heller.

Däremot så har jag ätit choklad o det går bra , lite för bra tycker jag...
    Jag mår lite småilla hela tiden o tycker att det är jobbigt att man måste äta överhuvetaget!
    Kan inte få i mig alla dessa måle men jag ska bättra mig .-)

Sen det där med kläder...jag har inhandlat på rea lite olika sorter i olika storlekar, man vet ju inte när man är var i vikten.

Tror själv inte på att jag kommer bli normal men men...

Sen undrar jag om någon här har köpt en doseringsask? Jag har sänt ut min syster i Sverige på jakt efter en bra fin, får se om hon får napp...
    Jag har en dosigeringsask och den köpte jag på apoteket!
    Kram Annicka
  • Annicka
    capobranco skrev 2011-01-08 12:44:24 följande:
    Jag undrar om det är några här som gjort sin operation på sofiahemmet? i så fall var de bra? hur länge fick ni stanna? och hur mådde ni direkt efter?

Fortfarande väldigt nervös och förväntasfull men ni här har hjälpt mig att bli av med lite av nervositeten tack :)
    Jag gjorde min op den 20/1-10 på sophiahemmet och dom var kanon bra och jag stannade 2dagar och jag mådde bra efter åt.

Lycka till!
    Kram Annicka
  • Annicka
    capobranco skrev 2011-01-08 16:39:01 följande:
    Tack!  2 dagar säger du är det 2 dagar efter op eller totalt? skönt att höra att de var bra :)
    2dagar  med op dagen jag op på en onsdag och åkte hem på fredagen.
  • Annicka
    sabinaa skrev 2011-01-10 08:38:51 följande:
    Idag packas det sista. Imorgon bär det av till Stockholm för op på onsdag. Nu är det nära!
    Lycka till!
  • Annicka
    BohusM skrev 2011-01-09 23:46:11 följande:
    Dax att ta med sig Laptopen och gå och lägga sig... Sista natten i min egen säng innan OP.. Börjar känna mig lite nervig, vet lixom inte varför. Jag har fullt förtroende för läkaren och hans team, men nerverna ligger utanpå i alla fall. Får se om jag lyckas somna. Kommer att ta med mig datorn så jag tittar nog in igen på tåget.. Natti natti (eller också så skriver jag om en stund igen) haha
    Lycka till!
  • Annicka
    METAMORPHOSIS skrev 2011-01-10 09:11:58 följande:

Fan... Får ingen hjälp... En ssk från Ersta ringde upp. Jesper (min läkare) är fullbokad, det går inte att få prata med honom. Jag får vänta tills den 20:e då han har satt upp mig på en telefontid. Eller söka akut..

Jag har kräkts i två dagar nu, p ga magsåret.

Sök akut vännen så ska du inte ha det!{#emotions_dlg.flower}

Kram Annicka
  • Annicka
    sabinaa skrev 2011-01-11 05:59:25 följande:
    GUD vad magen är nervös! Om en timme väcker jag barnen som ska lämnas på dagis innan 8 och sen blir det flygplatsen. Idag ska jag träffa bla narkosläkaren. Det konstiga är att jag mest är nervös över natten jag ska tillbringa i Stockholm på patienthotellet. Jag gillar inte alls Stockholm och sova där uppe själv gör mig nervös. Imorgon opas jag och natten till torsdag är man väl så groggy så man sover som ett barn medan natten till fredagen sover man för man vet att man får åka hem under dagen.
    Men jag fick låna pappa laptop och får jag bara igång den så sitter jag väl här inne hela natten Skrattande

Kram på er såälänge!
    Lycka till och det kommer att gå bra!

Kram Annicka
Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)