Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

.
tack för era inlägg
När man mår så mycket bättre så kan det tydligen blir sämre
har haft feber och feberfrossa inatt, fy, men som tur är så värker halsen och näsan är täppt så jag behöver inte oroa mig att det är något med operationssåret... Men med lite panodil så blir man ju bättre
Så jag skall inte deppa ihop...
idag skall jag åka in till gina tricot och handla
inga kläder men jag har sett en snygg scarf som jag tycker jag e värd, har ju sparat massa pengar på att ha slutat röka och dom pengarna skall användas till enbart saker till mig, visst e jag ego
men bättre att handla saker för dom, än att dom går upp i rök....Sambon tyckte först att vi kunde ha dom pengarna till mer sparande, men då sa jag bara då börjar jag röka igen och då sa han okej köp vad du vill
Jo här om dagen, så var jag så törstig innan jag skulle lägga mig, och tog ett glas vatten och tjoff så kom jag på mig själv att jag slukat i mig det i ett svep, som man gjorde innan operationen, tänkte ju mig inte alls för, fick lite kalla fötter och la mig på soffan ifall jag skulle dumpa....men det hände inget alls så nu har jag sugrör i mitt glas för att påminna mig om att jag inte får klunka vatten!
Lycka till alla ni som snart skall opereras!!!
Hej!
Så himla läskigt! Tur att det gick bra iaf. Har du omt nu?
Ta hand om dig! Kram!
----------------------------------------------------------------------------------------
Grattis alla till tider för bedömning och operationer.
Welcome till alla som kommit över till andra sidan.
Grattis alla till tappade kilon och tappade centrimetrar.
Ingen nämnd ingen glömd
.
Jag opererades i mars-2010, och jag har sedan dag ett ÅNGRAT min operation, pga magont och illamående.
Men nu har jag fått bukt med det, efter åtta dagar på sjukhus, och fyra ambulansfärder. Jag hade en spridd inflammation i HELA magen, samt det STÖRSTA magsår dom någonsin sett. Men NU mår jag bra, efter två veckor hemma. Jag kan äta mat utan att ha ont, och utan att kräkas. UNDERBART!
3 % av alla som gör operationen får magsår.
Jag har gått ned 55 kilo nu
.
NU ÅNGRAR JAG INTE ALLS MIN OPERATION, NU MÅR JAG JU BRA
.
Grattis till optider
.
Welcome to the other side
.
Grattis till alla tappade kilon.
Jag skulle ju säga "ge fan i ciggen"
, lättare sagt än gjort, jag vet. Lycka till! ![]()

. Ligger ni på neo nu?Vet ni... Jag tror att jag är gravid. Har precis samma symtom som för 7 år sedan då jag väntade Amanda.
Till saken hör att en eventuell graviditet är ju ett mirakel, med tanke på att det tog tre IVF-försök för att få till Amanda.
Men jag vill inte ha barn, nu. Jag tycker att jag är för gammal, jag blir 37 år på fredag, och maken min är 12 år äldre än mig, så vi är inte purunga.
Jag har i flera år velat ha ett syskon till Amanda, men inte så här långt efter hennes födelse. Tidpunkten är helt fel, tyvärr.
Jag är så kluven, jag är så emot abort, men vi ÄR för gammla... Vad göra?! Jag ska testa mig på torsdag... Jag våndas. 
Tack för er feedback angående min eventuella graviditet
.