yakuzapixel skrev 2010-05-28 07:54:43 följande:
God morgon allihopa! Kul att se Huachi och Skärgårdsbo här, jag var er andra granne (den snacksaliga). Synd att ni bor så långt bort så man inte kan träffas sen, kanske kan fixa en fika på halvårskontrollen? :) Jag har inte fattat vad min mage sänder för signaler än, har ni? "Tyngd" i magen, betyder det mätt eller bara att den arbetar liksom? Till er som funderar på operation på Sophiahemmet, det går inte att säga annat än att de var underbara! Själv har jag inte funkat många minuter utan en vetekudde, min högra axel fattar inte alls att den inte behöver göra ont längre. Dags för dricka igen då...
Hej!! Så kul att se dig här också! Vilket bra forum detta är!

Visst var Sophiahemmet en dröm att operaras på, det är skillnad på ett privatsjukhus jämfört med de vanliga.
Jag har inga signaler alls från magen känns det som. Den är helt nollställd och jag äter bara för att jag måste. Två deciliter åt gången tvingar jag i mig. Det känns jättekonstigt eftersom jag innan har kunnat vräka i mig hur som helst. Men börjar redan tröttna på det flytande. Ska bli skönt när man kommer över i puréestadiet. Jobbigt med dina axlar, hoppas det släpper snart. :)
Glömde du en ipod-laddare eller liknande? De hittade en sådan vid din säng när du hade åkt hem nämligen. :)