Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Hur går det för dig då?? :)
Hej alla,
jag op:ade mig för snart 4 månader sedan och har gått ner ca 25 kg sedan dess. Jag har massor med kilon kvar men gläds oerhört åt de som har försvunnit för gott. 
Jag gjorde en genomrensning i garderoben i helgen och sorterade ut 4 (!) stora Ikeapåsar med kläder som jag inte kan ha längre. Jättekul! Nu har jag gjort plats för lite nya inköp. Jag funderar på att lämna in dem på second hand för att kunna få lite bidrag till nya klädinköp.
Är det någon här som kan tipsa om någon bra second hand affär i Gbg? Jag har dessvärre noll koll på det.
Men om man lämnar in dem på en vanlig second hand-butik borde man väl få några slantar?Hej,
har fått influensa för första gången sen operationen i våras men det konstiga är att jag inte är sjuk som vanligt. Jag är hängig och snorig och har jätteont i magen. Ungefär som vid ett dumpningsanfall. Igår satt det i från 15.00 på eftermiddagen till kl 04.00 inatt. Det blir värre om jag ligger ner så jag halvsatt hela natten tills jag lyckades somna tidigt imorse.
Kan det vara så att man är känsligare i magen efter op och att infektioner i kroppen lättare sätter sig där?
Hej,
det är fler än jag som har problem med håravfall hör jag. Här rasar det som aldrig förr tyvärr. Är det någon som har testat något preparat som faktiskt fungerar - där ni ser att håret slutar falla av i mängder? Tacksam för alla tips!