Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Kul med en tråd för bilder, jag ska nog ta och bidra där när jag har tappat 3 kg till, dvs 40 kg totalt. 
Jag har gjort något som jag aldrig har lyckats med under tidigar bantningskurer - slutat väga mig. Sååå skönt att slippa den där vågen och faktiskt inse att vikten inte längre är något större problem - jag är nöjd där jag är just nu. Jag mäter mig fortfarande, men det är mest för att se om träningen ger något resultat.  Jag har inte hunnit träna alls så mycket som jag hade hoppats på under hösten. Men nu i januari börjar jag på Lunds universitet, och där brevid ligger ju Gerdahallen! Med mitt schema så kommer jag att hinna träna flera dagar i veckan. Nu har hoppet att nå målvikten innan sommaren åter väckts! 
Såg att det var någon som undrade om storlekar, jag köpte inte kläder under de första månaderna efter min OP eftersom jag ändå bara hade typ sommarklänningar med smock och leggings.  Men nu 7 månader senare så har jag minskat från strl 52/54 till 44/46. Tyvärr så hänger min mage en del, dock inte så mycket som jag hade befarat, så att köpa vanliga byxor är svårt. Har typ 46/48 över magen och 42/44 över rumpan. Tack och lov för leggings och jeggings!!

, skittrist, men det växer ut igen. Jag ser redan en massa strån sticka ut på skallen (= det börjar växa igen
 , skittrist, men det växer ut igen. Jag ser redan en massa strån sticka ut på skallen (= det börjar växa igen  ).
 ). Men det känns inte så mycket ändå, jag har ju klippt håret från en längd som räckte till mitten på ryggen till kort page. Så det är stor omställning ändå.
  Men det känns inte så mycket ändå, jag har ju klippt håret från en längd som räckte till mitten på ryggen till kort page. Så det är stor omställning ändå. . Fanns ingen i 48 så jag kunde inte prova..
. Fanns ingen i 48 så jag kunde inte prova..