Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Efter remissen var registrerad tex, hur lång tid tog det till bedömning och fick du göra den på Sahlgrenska? Har förstått det som att avd där är ganska otrevlig. Stämmer det med din upplevelse? Fick du ha kläder på dig osv? Var dom hårda i bedömningen? Var det svårt att få ett ja så att säga? Måste själv bunkra på mig ett par kilo för att komma till bmi 40. Funderar på vattenpåsar i behån :) Kommer de märka det?
Ärligt talat är det skitjobbigt att äta ännu mer än jag redan gör. Kollegorna asgarvar när jag nu säger att jag måste gå UPP i vikt.
Hur lång tid efter bedömningen fick du operationsdatum?
Hur lång tid har hela resan tagit helt enkelt:) Varför ville du till CA?
Frågor frågor...
 Sen gick jag upp ett par kg till mellan bedömning och OP, slutade på 43. Det är helt sjukt att man ska behöva äta upp sig på det här sättet, men handlar det bara om ett par kg så tycker jag att det är helt OK även om det är en belastning för kroppen. Det är ju övergående.
  Sen gick jag upp ett par kg till mellan bedömning och OP, slutade på 43. Det är helt sjukt att man ska behöva äta upp sig på det här sättet, men handlar det bara om ett par kg så tycker jag att det är helt OK även om det är en belastning för kroppen. Det är ju övergående.