Inlägg från: METAMORPHOSIS |Visa alla inlägg
  • METAMORPHOSIS

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

Full av förhoppning skrev 2010-12-20 14:30:14 följande:
    tack.. ja svårt att fatta att jag har bmi under 25 och således är normalviktig.... det har jag aldrig varit förr någonsin...
    Hade kunnat vara nöjd här bara jag blev av med all överskottshud

Tack!!
    Stort grattis till dig med!!
    SKa du försöka få bukplastik?

Tack .
  • METAMORPHOSIS
    Full av förhoppning skrev 2010-12-20 14:41:23 följande:
    ja absolut... ska försöka få bröstlyft med men vi får se om det lyckas... annars får jag betala själv.... sen får vi se med lår o armar, men buk och bröst SKA jag göra oavsett utan tvekan!!!
    Jag ska göra buk, bröst och lår, så är det bara.
  • METAMORPHOSIS

Hur länge man får vänta innan man får komma bedömning är otroligt olika. Vissa kan få vänta i år, andra i bara några månader. För mig tog det en månad, och två månader senare var jag opererad (på Ersta sjukhus).

• METAMORPHOSIS
    MizzPiggy skrev 2010-12-20 18:27:05 följande:
    Metamorphosis : okay, men ersta är i Sthlm va? Sthlm har ju köpt op platser för att korta ner köer har jag hört, så jag kan tänka mig att för mig tar de säkert jättelång tid, på så sett kan jag önska att ja fortfarande var Sthlm:are haha!(suck) :S
    Men men vi får väl se...
    Mm, det är i Stockholm.
  • METAMORPHOSIS
    Mary Jo skrev 2010-12-20 18:49:23 följande:
    Uppenbarligen så bor man i fel lansting!:( 200 före mig i kön och det är bara 1 sjukhus! fan,man skulle bo i ngn större stad!;)
    Fy så trist. Men du, använd dig av det fria vårdvalet. Kolla upp vilka sjukhus som ditt sjukhus har betalningsförbindelse med, sedan vänder du dig till de sjukhus med kortast kötid. Så gjorde jag.
  • METAMORPHOSIS
    BohusM skrev 2010-12-20 21:00:12 följande:
    Nu är även tågresan beställd och betald, så nu e det ebb i kassan vill jag lova Gråter
    Det är ju trist att vara fattig, men du, nu börjar resten av ditt NYA liv . Se framåt .
  • METAMORPHOSIS
    littlemisstrouble skrev 2010-12-20 22:00:39 följande:

slänger ut frågan igen och ser om någon har nåt tips.

vad ska man göra/tänka för att inte vara helt uppstressad och nervös inför operationen?

Bra fråga... Har ingen aning. Du kanske bara ska tillåta dig att vara nervös, det är sunt att vara det .
  • METAMORPHOSIS
    MinFamiljj skrev 2010-12-21 06:34:55 följande:
    God morgon.. Idag e det dagen D. Jag blir op kl:10. Härligt att äntligen vara här.
    Oh... Lycka till .
  • METAMORPHOSIS
    lilla agnis skrev 2010-12-20 23:08:23 följande:
    YEESSS!!!!!!!!!!! Idag kom den äntligen, min OP tid! Blev förvånad att det var så snart (19 januari på Ersta) men såå GLAD! Är så uppe i varv just nu men lite förvirrad...måste ju boka flyg (litar definitivt inte på tåget i dessa tider!) och vet inte riktigt hur länge man är kvar på sjukhuset efter open? Ni som opererats på Ersta, hur lång var vårdtiden? Jag kommer ju opereras en onsdag-när ska jag boka hemresan? Jättetacksam för råd!
    Grattis . Jag opererades på måndag på morgonen (var först ut), åkte hem lunchtid på onsdagen.
  • METAMORPHOSIS

Nu kommer jag ALDRIG mer att visa mig på FL , för nu får ni se den (halv)nakna förvandlingen. Jag då jag led av EXTREM FETMA för 9 månader sedan, och då jag nu är NORMALVIKTIG med diverse häng överallt, men buken och bysten ska fixas till sommaren, låren kommer om ngt år eller så.

Kolla in de SEXIGA trosorna, var det enda jag kom i för 9 månader sedan. Trosorna från gårdagen är för att hålla in och upp, hänget.

* Inte jag som gjort collaget, utan en vän, därav "Fina Starka Anne" ( skulle inte skriva det själv ) *

Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)