• Karra

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

BebisVagga skrev 2010-06-29 09:47:59 följande:
    Oj vilken skillnad! GRATTIS!! Jag har också idag gått ner -20kg gjorde op 20april. Har tyvärr ingen förebild, ångrar mig stort! Börja på 102kg, väger idag 81,7kg och är 161cm
  • Karra
    Flinga 06 skrev 2010-06-29 23:55:16 följande:
    Oj vilken skillnad! GRATTIS!! Jag har också idag gått ner -20kg gjorde op 20april. Har tyvärr ingen förebild, ångrar mig stort! Börja på 102kg, väger idag 81,7kg och är 161cm

Hej Karra,
    Hur har du mått efter op?  
    Hej! Jag har mått väldigt bra. Haft några dumpningar och sen vid några tillfällen har jag ätit för fort eller för mycket och fått ont av det men i stora hela har jag mått väldigt bra. Har du op eller ska eller vill?
  • Karra
    frökenKAJO skrev 2010-07-05 15:03:35 följande:
    En fråga till er som tränar- vad brukar ni äta efter ett joggingpass eller en snabb promenad? Jag kommer oftast inte ut förrän rätt sent på kvällen (jobb och barn kommer i vägen) och vet inte riktigt vad jag ska slänga i mig efteråt. Å ena sidan vet jag att kroppen behöver något efter träning, å andra sidan vet jag att det inte är bra att äta sent på kvällen.

Hur göra?
    Avokado/keso/banan/makrill/knäckemacka/yoghurt m musli/smoothie ja det finns lite
  • Karra
    Fragile Angel skrev 2010-08-07 20:38:36 följande:
    Du är galet VACKER kvinna . Bra jobbat!
    Skit vilken PUMA!!! Grattis Grattis!!!
  • Karra

Tack alla för dom varma orden, dom gör mig så glad. Känner mig som en helt ny människa.
    All lycka till till er som ska op er nu i veckan, det kommer bli det bästa ni gjort.

• Karra

Jag älskar också mitt nya jag!!! Önskar jag hade gjort den tidigare men men

Jag undrar lite, är det någon härinne som gjort op och sen blivit gravid, hur har det gått?

• Karra
    frökenKAJO skrev 2010-10-18 21:41:46 följande:
    Förresten, en vitaminfråga: Vilken tid på dagen tar ni era tabletter? Vad är bäst? Har ni fått någon rekomendation?
    Jag delar upp mina, några morgon oxh några kväll.
  • Karra

Tack alla för era fina kommentarer, dom värmer! Jag mår lika bra invändigt som utvändigt. Bara bara älskar min nya kropp.. att man kommer i stl M nu är så befriande.. Älskar att handla nya kläder förut var det ÅNGEST på högnivå..

• Karra

Lattjo, BohusM, MrsQ, Spetan: TACK, ja det känns såååå bra och jag är sååå nöjd med min kropp nu. Fast 8kg kvar då är jag på normalt BMI så jag kämpar lite till, April-11 1årsdagen då hoppas jag att dom sista 8kg är borta. Men som sagt är dom inte det så är jag super nöjd ändå. Har nu ett självförtroende som ingen kan sätta sig på

Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)