Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Det e ju de med hus. Det e ett livsprojekt egentligen.. Finns alltid och göra....Men det e kul...

Måste fråga.... Man har ju hår över helakroppen.. Men jag har börjat se mer och mer på magen.. Så fort man drar upp tröjan så puff små små hår.... Dom har jag liksom inte sett innan=)

• Helen C
    Marinero skrev 2010-05-29 20:19:17 följande:
    Ja visst är det så! Det är ett "livstidsprojekt" Små hår har jag inte fått mer av. Men jag har så ömma bröstvårtor! Och idag satt jag på toa, fick för mig jag skulle klämma på ena tutten för skojsskull för o se om det ff kommer mjölk, och det kom ut en liten droppe Va sjutton jag har ju inte ammat på fem månader
    Jag brukar med klämma på tuttarna för och se lite.... D kanske börja fyllas på igen nu
    Jag drar alltid upp tröjan när jag e på toan för och se om jag får någon spark och de brukar jag få, så mysigt....
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-05-29 20:24:23 följande:
    Mina bröst har blivit större redan helt klart! Lite lustigt för när jag väntade Olivia blev de inte större förrän på slutet o de förändrades knappt då ens. Inte förrän hon föddes. Värsta sillisarna man fick då
    Jag har oxå börjat få större... Jag har ju runda gelehallon i mina tuttar efter två amningar och hade ju inte alls tänkt skaffa fler barn, men sen blev det en helt oplanerad graviditet, som jag då e riktigt glad över... Så ska bli spännande och se hur brösten ser ut efter amningen.....
    Sagt att jag ska gå ner till den vikt jag vill och sen får jag se hur min mage kommer se ut, varit inne på bukplastik innan så lutar nog åt de sen....
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-05-29 20:32:21 följande:
    Ja efter nästa barn är utklämd och färdigammad SKA jag gå ner till min idealvikt som jag va på innan jag blev gravid med Olivia.
    mmmm Jag kommer kämpa och kämpa för att gå ner dit jag ska....Tror vi lyckas=)
  • Helen C
    Chanelll- Nä sån tur har man ju inte, tråkigt att man ska kämpa och kämpa för att gå ner dom där kilona
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-05-29 20:42:55 följande:
    Ja usch Jag åt verkligen som vanligt och va ute o gick men kilona satt som berget Men nu tänker vi inte på det i ett år framöver eller så
    Nu ska vi gå upp och må bra...
    satt ch tänkte i bilen idag. Shit halva tiden snart gått.... Sen när sommaren e över så är de bara dryga 2 månader kvar.....{#lang_emotions_surprised}
  • Helen C

ja det e himla skönt faktiskt.... Bara njuta av bebisen och härlig sol och bad

• Helen C

tänker samma här. Lite rosévin hade inte varit helt fel alltså=) men nästa sommar så

• Helen C

Jag gick upp 15 med första och 22 med andra.... Ställde mig på vågen idag och har gått upp 5-6 kg nu.....
    Jag börjar känna av de goda nu... Lite kakor, glass. Läsk e väl något jag inte dras till sådär....Vill helst ha kallt kallt vatten......

Få börja tänkte lite iaf vad man stoppar i sig......

Mors dag idag.... Fick örhängen av mina fina pojkar som matchar mitt halsband, så himla fint. Blev mega glad....

Önskar bara jag hade min mamma i närheten och mer kontakt

• Helen C
    Zazz82 skrev 2010-05-30 17:29:13 följande:
    Tycker nästa att de är häftigare att visa upp sin snygga gravida kropp ändå :) Härligt. Hur har ni eller ska göra Bikini eller bad dräckter? Har hört att de är en myt att bebis skadas av solen i magen. Sant eller flaskt? Någon som vet??Själv kommer jag köra på hippster shorts och svart kort topp (inte bh) Har även en bad dräckt men jag vet inte hur jag tänker göra med den.Har aldrig gillat att  klämma in mig i en bad dräckt fast jag är ganska smal i vanliga fall.Vill veta hur ni tänker göra.. Ha en bra kväll Kram
    Jag använder mig av bikini....Sola bort bristningarna på magen... Baddräkt är inget för mig....
    Jag har ju solat när jag väntat mina... Första fick jag ju i slutet på sep, så han gick ju jag med hela sommaren, men han protesterade när solen lyste på magen, så de va ju bara vända sig om och sola ryggen. Lillkillen fick jag i mitten på Juni, men där va de lugnt, så får se hur denna lilla rackare e=)

Igår kände jag en spark långt upp, inte vanligt, då jag annars känner e nedre delen av troskanten hehe....
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2