Zazz82 skrev 2010-05-30 17:29:13 följande:
Tycker nästa att de är häftigare att visa upp sin snygga gravida kropp ändå :) Härligt. Hur har ni eller ska göra Bikini eller bad dräckter? Har hört att de är en myt att bebis skadas av solen i magen. Sant eller flaskt? Någon som vet??Själv kommer jag köra på hippster shorts och svart kort topp (inte bh) Har även en bad dräckt men jag vet inte hur jag tänker göra med den.Har aldrig gillat att klämma in mig i en bad dräckt fast jag är ganska smal i vanliga fall.Vill veta hur ni tänker göra.. Ha en bra kväll Kram
Jag använder mig av bikini....Sola bort bristningarna på magen... Baddräkt är inget för mig....
Jag har ju solat när jag väntat mina... Första fick jag ju i slutet på sep, så han gick ju jag med hela sommaren, men han protesterade när solen lyste på magen, så de va ju bara vända sig om och sola ryggen. Lillkillen fick jag i mitten på Juni, men där va de lugnt, så får se hur denna lilla rackare e=)
Igår kände jag en spark långt upp, inte vanligt, då jag annars känner e nedre delen av troskanten hehe....