Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Magsjuk är ingen fara...Bebisen far inte illa av de....

• Helen C

Har eran mage börjar bli hård hela tiden????? Min har blivit de nu.....

• Helen C

Jag drar alltid upp min tröja när jag e på toaletten, jag vet, men en vana=) Bebisen sparkar lite obehagligt nu=) Det e mysigt, men hoppar till varje gång.... Nu gjorde den så.....

• Helen C
    sebbe123 skrev 2010-05-30 21:47:02 följande:
    Oj vad det har skrivits mycket här i helgen.Har varit på en liten helgtripp med familjen och hälsat på mamma och mina syskon, haft en toppen helg, men känner tyvärr inte av bebis än, bara väntar och längtar.
    Skönt och få komma iväg.... Vilken vecka är du i???
  • Helen C

Chanelll- Hoppas de går bra...

Ååååå e såååå trött.....Kan int göra någonting förens jag e helt slut. Torkade bordet efter frukosten, bara de blev jag slut på.....

• Helen C
    Chanelll- Skönt att hon hittade hjärtljuden iaf.... Nu kan du pusta ut... När åker ni på semester????
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-05-31 11:23:12 följande:
    Ja nu kan jag slappna av på semestern iaf Men kommer va nervös som sjutton inför rul Vi åker imorgon Fast vi åker härifrån på em redan för vi ska sova hos mina föräldrar så kör pappa oss till flygplatsen imorgon bitti. Ska va där 05.15
    ååååå så härligt... Jag hoppas verkligen ni kommer få en underbar semester. Och jag tror nog bebisen kommer säga hej några ggr när du e där nere....

Vi ska åka till Kosta nu, så kanske inte e hemma innan du åker, Ha de så himla trevligt nu och sola lite för mig med....
  • Helen C

Jag vet inte riktigt vart Kosta ligger haha.... Jag och ställen...Vi åker nu=)

• Helen C
    MammaDeborah skrev 2010-05-31 12:16:16 följande:
    Hej hej!Linköpingsmamma med fyra barn i bagaget och ett femte på väg. Första gemensamma för mig och sambon, kan man säga (invecklad historia..)Hoppas kanske kunna lära känna någon mer som bor i Linköping eller runt om.Men sen är det alltid kul att utbyta erfarenheter rent generellt. :)BF 4/11, bebis är lugn som bara den och gör mig nervös (har känt rörelser för några veckor sen men nu är det cool lugnt..) :-/ rutin-ul 14/6
    Välkommen hit. Jag väntar mitt 3:e men sambons första.....
  • Helen C

Helen Carlsson heter jag på FB så adda mig gärna där. Har samma profilbild som här.....

E såååå trött. Vill bara sova idag... Pojkarna e på dagis och sambon ska åka om en timme till jobbet.... Vädret här e så växlande så blir så trött på att nu....

1 Juni idag, tiden går...=)

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2