BF November,2010 DEL 2
hmm vad heter du så kan jag lägga till dig
hmm vad heter du så kan jag lägga till dig
Ja man får verkligen en bild av alla an pratar med, men som någon skrev, det e verkligen alls som man tänkt sig att personen ser ut, men kul iaf....
Nu har vi avverkat middagen som blev tacos, bäddat rent sängarna, plockat och donat, gojrt tårta, fast den gjorde jag innan idag. E kompis till mig och jag va sugen på jordgubbstårta så jag fixade ihop än
. Vart fullt ös.... Nu e jag helt slut....
Imorgon blir de tvätt, men tur gubben e ledig.....
Va och kollade på en lägenhet igår, en 5.a. Va fin, men kan säga att fastighetsägaren INTE är lätt att få tag i... Vi har ringt och mailat, men inget svar, så tog saken i egna händer och kollade på den iaf, så skickade ett mail igår att vi är intresserade av den så får vi se om han svarar på den.....Trött man blir när såna människor inte svarar..... Han e ju flygpilot med...
Solen skiner. Tjoho äntligen.... Veck 19 idag... På måndag dags för RUL och gissa om man längtar
Här har vi lämnat barnen, håller på med tvätten, jag tog tag i disken, nu satte jag mig här en stund...
Va på maxi innan och pratade med min syster, bara känner hur jobbigt det e att bara stå och prata, blir anfådd. Känns som bebisen trycker ut sig mot naveln och de, blir stenhårt... Fick sätta mig ner, inte kul de där
Välkomna alla nya och lycka till ni som ska på RUL imorgon
Ja det e alltid något som dyker upp som man ens inte har räknat med, och det e så tråkigt... ![]()