• Rosen

BF November,2010 DEL 2

godmorgon tjejer!
    jag har inte hunnit sitta så mycket vid datorn i helgen, vi har haft fullt upp här hemma. först kalas för sonen som fyllde 4år o sen har vi haft vänner på besök.
    idag ska vi träffa en annan vän med familj. ska bli roligt
    vi har alltid fullt upp på helgerna här o det e jättemysigt när det e så fint väder dessutom. jag har både hunnit skaffa mig lite färg o bränt mig

imorgon bitti e det dax för ul för min del jag lääääääängtar!! jag ska på emmakliniken så jag får en dvd med mig hem o lite bilder.

• Rosen
    Marinero skrev 2010-06-06 10:08:45 följande:
    Hej alla gravida!

Hoppas ni har det bra! Vår semester har vart lugn o skön, har två dagar kvar! Olivia däremot fick feber igår o hade det ff imorse men efter en alvedonsupp så piggnade hon till. Tittade i hennes mun och förstod varifrån febern antagligen kom, hon har en ny tand alldeles under ytan

Här blir de inte så mkt gassande i solen då Olivia är rätt rastlös av sig plus att jag inte vill ha henne i solljus så mkt så vi får turas om att sola jag o sambon Idag blir de dock lugnt på rummet eftersom Olivia är lite medtagen av febern.
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
    skönt att att ni har en fin semester synd bara att olivia har feber.
    lånar du dator på hotellet eller hur gör du?
    mysigt att du känner av bebisen Hjärta jag känner inget än så länge
  • Rosen

hej tjejer!
    e inne här en snabbis innan maten nu, ska försöka läsa ikapp era inlägg sen ikväll
    jag har varit på ul idag på emma kliniken och fick 2 ganska fina 3d bilder som jag lagt ut i mitt galleri. allt var bra och den var aktiv som bara den fast jag än så länge inte känner nåt
    nu vet jag könet oxå, vill ni veta?

hur har det gått för er andra idag?

• Rosen

grattis till er som gjort rul idag, va härligt att alla bebisar mår bra där inne
    själv ska jag få EN LITEN KILLE **lycka***

till er som jag har på fb, nämn inget om min graviditet eller så, de flesta vet inget alls där inne

• Rosen
    kicki08 skrev 2010-06-08 07:26:18 följande:
    Va härligt Rosen   En liten gospojke Jag har två, pojkar är underbara
    ja det känns jättekul o pojkarna blev jätteglada över en lillebror
    Min Engla skrev 2010-06-08 08:08:42 följande:
    Helene c - Grattis till lilla flickan - så roligt!! Då har vi samma BF dag 6 Nov - en fin dag Skrattande

Rosen - Grattis till din lille pojk!! Glad Gillade du Emmakliniken?

Vi 2 blir 3 - Vi blev flyttade 3 dagar
    tack så mycket
    ja jag gillar emmakliniken, dom e supertrevliga. jag har varit där 2 ggr innan så jag börjar känna mig hemma där nu hihi
    jag ska dit nån gång i vecka 28 igen och göra ett 3d/4d, längtar redan
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-06-08 09:06:52 följande:
    :) Roligt med alla som gjort RUL :)
    Jag vill kolla igen, haha =)

Idag går jag in i vecka 20 (19+0)
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.•°´¯) ♥
    ja man blir helt beroende av det haha
    va härligt, v 20! i morgon går jag in i vecka 21. åh va jag längtar tills november nu o han kommer ut!
  • Rosen
    MammaDeborah skrev 2010-06-08 10:24:20 följande:
    Jag sitter här och känner mig lite lyrisk :D Jag ska skriva teori och köra upp veckan innan midsommar! Äntligen! Har övningskört stenhårt i drygt två månader och känner mig mer än redo. Nog sjutton ska det gå vägen. Sen står vrålåket, en folkabuss med plats för 9, och väntar på mig på uppfarten. Jippie!! :D
    åhh lycka till, det klarar du galant ska du se
    Bebis050810 skrev 2010-06-08 10:36:05 följande:
    Ni som väntar 3 barn, hur löser ni bilen och alla bilbarnstolar?
    Vad har ni för bil?

mina barn är 2 och 5 år, så en framåtåkande och en bakåt, vi har kombi och tänkte ha de två "stora" barnen bak och bebis framme, och då koppla ur airbagen. sen få  nån av oss vuxna sitta bak när vi alla 5 ska åka i bilen.

Vill helst ha en SUV, typ en Volvo XC90, men det har vi inte råd med..... säger sambon
    (¯`°•.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.•°´¯)
    vi har faktiskt bara en liten bil o hade inte planerat att byta den faktiskt. det får bli bebisen där framme o jag o barnen där bak. lite trångt kanske, men det går
    popcornplaya skrev 2010-06-08 10:37:26 följande:
    Hade du pojkar innan också? Kommer inte ihåg hur det var Skäms
    GRATTIS till pojken i magen i alla fall, pojkar är bara för goa...
    Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
    tack så mycket ja jag har har 2 pojkar sen innan
  • Rosen
    popcornplaya skrev 2010-06-08 11:10:48 följande:
    Grattis till triss i pojkar Skrattande Vad mysigt med en liten pojkmaffia hemma.
    Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
    tack så mycket ja det kommer bli jättemysigt!
  • Rosen
    Lindiiis skrev 2010-06-08 15:44:26 följande:
    Hej.. Jag är ny här, jag har bf 2 november så det kanske är ok om jag också hänger här? Drömmer
    välkommen
    Nea11 skrev 2010-06-08 17:44:17 följande:
    Helen C: Vad roligt att Ul:et gick bra och grattis till flickan:)

Rosen: Grattis till lilla killen:)
    tack så mycket
  • Rosen
    kicki08 skrev 2010-06-09 20:34:49 följande:
    jadå renässans får man använda. det är ju bara koksaltlösning. men det funkade inte ett skit på mig. Så jag använde nezeril. och nästäppan gick över direkt efter förlossningen och jag hade inte fått några skador av nässpreyen heller så

Hörni, har ni fått magar än?
    Min mage putar rejält. Men den är liksom inte hård... eller vad man ska säga.... Fettet är ivägen
    min mage är jättestor, skulle kunna lägga ut bild nån dag, men vet inte om jag vågar eftersom jag vill vara anonym här inne....
    det ser ut som jag är i 7e månaden.
    jag hade ju en "påse" under naveln innan sen tidigare graviditeter o den e försvunnen nu, magen e helt hård o ser i allra högsta grad ut som en bebismage.
    jag oroar mig faktiskt för att få lika stor mage som jag fick förra gången, jag skulle vilja att magen stannade av nu o att bebis fortsätter växa ändå
    jag börjar tycka det e lite jobbigt nu att magen börjar bli så stor.
  • Rosen
    Min Engla skrev 2010-06-10 08:37:28 följande:
    Chanell - Grattis till Olivia! Hoppas ni får en mysig dag! Hoppas att min bebis med ger sig till känna nu på semestern, har inte kännt något och går in i v 20 (19+0) på Söndag och jag längtar!!

Man får absolut ta nässpray men inte Otrivin Menthol den är den ända! Jag har varje dag sedan 1998 tagit nässpray gjorde det med förra grav och denna grav med - Vet inte om jag vågar kalla mig beroende???? HAHAH!
    Idag åker vi till Mallis!! Ska bli gött - men nervöst! Är livrädd för att flyga! Brukar ha tagit mig några glas innan flyget men det går ju inte nu......

Vi hörs om en vecka tjejer! ta hand om er och era magar!
    ha en riktigt skön semester!!Solig
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2