Inlägg från: Carolina13 |Visa alla inlägg
  • Carolina13

BF November,2010 DEL 2

Kinne79 skrev 2010-11-10 22:13:03 följande:
    Får se vad det kan vara vore ju spännande om det var förvärkar, men vem vet allas kroppar är ju så olika. Men särskilt orolig är jag inte mest nyfiken, har ju aldrig varit gravid förut.
    Hur länge brukar man ha förvärkar?

Annizsj- Hoppsan, det vore något. Går in i v.38 på fredag så det vore ju lite tidigt, men inte för tidigt. Men räknar kallt med att föda i v.42
    Jag har haft sammandragningar/förvärkar till och från (mest till) i tre veckors tid.. men e det likadant imorgon så e det jag som ringer förlossningen och ber om hjälp... hinnsvepning eller nått...
  • Carolina13

Grattis till bebis mita!!!

här e jag sååå frusterard... känner mig rätt nere... Haft ont nu i flera dagar i sträck men inget händer... allt avstannar så fort jag ska sova.... har nu legat vaken sedan 03 och bara vänt och vridigt på mig... fan inget händer... blir knäpp... vet inte vad jag ska ta  mig till!!!!!

• Carolina13

Stort grattis till alla bebisar!!

Men blir så avundsjuk.. vill ju med ha min nu.. inte ha mer ont nu!!! usch vilken knällspik jag e!

• Carolina13

Någon som har haft mkt vattninga flytningar? Jag har ju haft mkt flytningar men inte så här "blöta" kan det vara nått farligt eller bara ett tecken på att det närmar sig?

• Carolina13

Jag har ju fått väskor med prylar av bm... Vet inte hur det e med BB här i Linköping,, får fråga Debbie som e den som vet hur det va för någon vecka sen =)

• Carolina13

oj vilken chock popcorn... Förstår hur du känner dig... får man fråga om ni gjorde någon son kub-test för att undersöka chansen för downs?
    Jag vet att du snart hittar styrkan och kommer älska din dotter så himla mycket!! Jag jobbar med ungdomar med downs och du ska inte ha panik inför framtiden, det kan jag lova dig!
    Men förstår att det kommer ta tid, men låt det ta den tid det tar, få inte dåligt samvete utan låt det ta tid så ska du se att ni kommer vara en väldigt lycklig familj snart!
    Sänder mina tankar till er!

• Carolina13

Grattis Madde till bebis!!!

Här står det still just nu... lite bebios aktivitet, inga onda sammandragningar... så dröjer nog med bebis här!

• Carolina13

mmm, går jag över två veckor sätts jag ju igång 2-3 dec...

• Carolina13

jo precis.. skönt att det e två veckor här med... finns ju andra landsting där man får gå längre!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2