BF November,2010 DEL 2
Hur länge brukar man ha förvärkar?
Annizsj- Hoppsan, det vore något. Går in i v.38 på fredag så det vore ju lite tidigt, men inte för tidigt. Men räknar kallt med att föda i v.42
Grattis till bebis mita!!!
här e jag sååå frusterard... känner mig rätt nere... Haft ont nu i flera dagar i sträck men inget händer... allt avstannar så fort jag ska sova.... har nu legat vaken sedan 03 och bara vänt och vridigt på mig... fan inget händer... blir knäpp... vet inte vad jag ska ta mig till!!!!!
Stort grattis till alla bebisar!!
Men blir så avundsjuk.. vill ju med ha min nu.. inte ha mer ont nu!!! usch vilken knällspik jag e!
Någon som har haft mkt vattninga flytningar? Jag har ju haft mkt flytningar men inte så här "blöta" kan det vara nått farligt eller bara ett tecken på att det närmar sig?
Jag har ju fått väskor med prylar av bm... Vet inte hur det e med BB här i Linköping,, får fråga Debbie som e den som vet hur det va för någon vecka sen =)
oj vilken chock popcorn... Förstår hur du känner dig... får man fråga om ni gjorde någon son kub-test för att undersöka chansen för downs?
Jag vet att du snart hittar styrkan och kommer älska din dotter så himla mycket!! Jag jobbar med ungdomar med downs och du ska inte ha panik inför framtiden, det kan jag lova dig!
Men förstår att det kommer ta tid, men låt det ta den tid det tar, få inte dåligt samvete utan låt det ta tid så ska du se att ni kommer vara en väldigt lycklig familj snart!
Sänder mina tankar till er!
Grattis Madde till bebis!!!
Här står det still just nu... lite bebios aktivitet, inga onda sammandragningar... så dröjer nog med bebis här!
mmm, går jag över två veckor sätts jag ju igång 2-3 dec...
jo precis.. skönt att det e två veckor här med... finns ju andra landsting där man får gå längre!