BF November,2010 DEL 2
Nu e sambon hemma... ska ringa nu =) wish me luck
Nu e sambon hemma... ska ringa nu =) wish me luck
nu kom det lite blod så nu ringer jag för 3.e gången och nu ska vi åka!!
Nu e jag tillbaka här.. eller för en liten stund i alla fall... ni får ursäkta men jag orkar inte läsa igenom allt, men efter 3 dagars frånvaro så =) SÄg till om jag missat massa bebisar!!!
Som de flesta redan vet kom Theodor Harry Simon till världen i måndags kl 14.58 efter att vattnet gått kl 06.30 på morgonen.. gick snabbt men inte smärtfritt =) Åkte in till bb vid 10.. Fick väldigt fort kort tid mellan värkarna, redan vid 9 va det 4 min mellan... så blev en intensiv men snabb förlossning! 3710g och 51 cm... Kort kommer senare!
Får berätta mer när jag e lite piggare, att få igång amningen ger en sömnbrist!
Men vi mår fint och e hemma från bb.. stannade två nätter för att få igång amningen med mera...
Hoppas på mkt bebisar snart..
kram på er

Vad spännade för er med alla värkar.. snabbare än vad ni tror har ni bebis hos er =)
en liten fråga till er som har koll.. har en väldigt tuttig son som bara vill hänga vid mammas tuttar... äter och kräks och bajsar =) vilket jag e glad över för amningen kom igång ordentligt och inte speciellt ont gör det men jag sitter verkligen bara i soffan med tuttarna framme.. funderar på att börja erbjuda napp till Theodor men rädd att det ska förstöra amningen och oxå rädd för att jag inte ska veta när han e hungrig respektive tröst... men det kanske man lär sig!
jag kan inte bestämma mig om nappen,.. han e ju inte skrikig, bara enormt tuttig och vill ofta tutta bara för tröst... men ska till bvc imorgon så ska rådfråga då...
nu sova!
natti allihopa
åh jag kan abslut inte lägga ifrån mig honom trots att han sover stenhårt...
Grattis till sonen!!!