BF November,2010 DEL 2
jag får hämta ut på ombud i vilket fall som helst eftersom jag bor i lägenhet så i så fall blir jag snål och sparar lite pengar =)
jag får hämta ut på ombud i vilket fall som helst eftersom jag bor i lägenhet så i så fall blir jag snål och sparar lite pengar =)
Vad skönt popcorn, du skrev ett så fint inlägg i din blogg, är grymt imponerad av dig!!!!
Här händer det inget... fy fy.. ingen färdknäpp heller för väldigt vattniga flytingar...
Men nu vill jag ha bebis.. sambon och jag har haft en mysig helg ihop så nu har vi laddade batterier inför bebis ankomst så kom nu=)
haha.. nu hände nått.. om jag får vara äcklig så kom en stor snorbobba av slemproppen nu..
Har lustigt ont i ena benet med.. växtvärkslikande.. skumt.. Kan vara nått farligt? någon av er som haft så?
vilken fin familj du har popcorn... Njut nu av farsdag =)
Vi ska faktiskt tjuvstarta farsdag lite.. med god mat i alla fall.. men först till min egen far!
Någon som haft typ växtvärk i benen/benet? Det har jag idag.. kan inte påminna mig om något extra ansträngade jag gjort...
skitskumt e det... tänkte om det va något farligt... men kanske överanalyserar saker och ting
slemmisen idag som kom va mer brun än de vanliga grön/gula så jag hoppas det ger nått men än så länge inget mer än de vanliga små sammandragningarna!!!
Ja du.. här har ju i alla fall slemmis lossnat lite men verkar inte hända nått för det!!!
4 dagar till bf... men uppbokad ganska mkt i veckan så bebis får gärna vänta till bf =)
tror det börjar hända grejer nu.. vaknade av en blixtrande värk mitt vid blygbenet och sen kom en (om jag får vara äcklig igen) en jätteflytning... sen kom en till värk efter cirka 15 min och ännu mera vatten... kom igen nu bebis...