• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Jojo 85

om några timmar ska jag klippa mej.. blir det page eller behåller jag mitt långa hår ännu en gång?? ena sekunden tänker jag, "klart att jag ska klippa av det, det vore praktiskt o det växerju alltid ut igen om man blir missnöjd" men andra sekunder får jag kalla fötter o tänker att jag ska behålla längderna med tunna ut dom o kanske klippa upp håret denna gånge.. hmm.. ÅNGEST! Hoppas frisörskan inte är lika velig utn kommer med bra förslag

Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • popcornplaya
    Jojo 85 skrev 2010-05-28 10:23:14 följande:
    om några timmar ska jag klippa mej.. blir det page eller behåller jag mitt långa hår ännu en gång?? ena sekunden tänker jag, "klart att jag ska klippa av det, det vore praktiskt o det växerju alltid ut igen om man blir missnöjd" men andra sekunder får jag kalla fötter o tänker att jag ska behålla längderna med tunna ut dom o kanske klippa upp håret denna gånge.. hmm.. ÅNGEST! Hoppas frisörskan inte är lika velig utn kommer med bra förslag
    Fördelen med långt hår är att man alltid kan slänga upp det i en toffs när man inte orkar göra nått åt det...
    Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • Helen C

Här får inte vi heller något pappaer förens efter förlossningen....

Jag e så glad idag. SOLEN skiner, mina underbara pojkar kommer idag, bebisen e lugn och gör inte mycke oväsen av sig alls, så det e jag väl inte så glad över haha.....

• sebbe123

Ååå idag ska jag iväg och snosa bebis, ska bli så mysigt, min bror och hans tjej har fått en liten dotter å nu tänkte vi passa på och hälsa på, ska även övernatta hos mamma över helgen dom bor ca 20 mil bort så det blir ju inte så ofta man ses.
    Fast nu kommer jag väl å längta ännu mera efter min egen lilla tänker jag {#lang_emotions_foot_in_mouth}

• Rosen
    PennyJenny skrev 2010-05-28 08:27:55 följande:
    Åh, den filmen vill jag oxå se Det är säkert bra där inne ska du se, snart kommer de ordentliga buffarna så slipper du fundera :) Bor också i Skåne men dit jag ska får vi inte heller några papper :( "Bara" foton. Hoppas jag får en snäll BM som vill berätta könet (om det går att se!) Annars får vi så snällt vänta till 29 juni, då ska vi gå privat till Emmakliniken och kika
    Va konstigt att alla gör olika med ul o papperna. jag håller tummarna att du får veta könet ändå
    jag ska till emma ulklinik  den 7 juni, ska bli kul, längtar. ska ni bara dit o kolla könet eller nåt annat roligt?
  • Rosen
    Hedi skrev 2010-05-28 09:14:40 följande:
    De som har tänkt att abortera pga "fel" kön lär ju kolla upp det ända sa jag haller med om att det är löjligt.Rosen: Hur gamla är dina barn?Jojo: Ha det sa trevligt idag! lät ju jättekul. Jag har sa mkt att plugga nu sa har inte tid med nagot känns det som.Veckans namn är Emmie & Hugo, far se vad det blir nästa vecka .
    mina barn är 4 och 6½ år.
    usch va jobbigt det e det här med namn alltså, vi kan inte enas alls om det skulle vara en pojke
  • PennyJenny
    Rosen skrev 2010-05-28 15:36:38 följande:
    Va konstigt att alla gör olika med ul o papperna. jag håller tummarna att du får veta könet ändå jag ska till emma ulklinik  den 7 juni, ska bli kul, längtar. ska ni bara dit o kolla könet eller nåt annat roligt?
    Vi ska dit och kolla könet i 3D/4D Har aldrig gjort sånt ulj så det ska bli jättespännande. Och barnen ska få följa med också :)
  • mzetterblad
    Rosen skrev 2010-05-27 23:15:38 följande:
    jaså inte? vi här i malmö får med sig ett gult papper där det står hur mycket bebisen väger o vilken placering moderkakan ligger i o vilket datum man har bf ska du ta reda på könet hos nån privat eller? får ni inte heller ett ul i vecka 33?
    Man får bara ett ul här och det är rul, sen får man inget mer =/
    Jag vet inte om vi ska ta reda på könet, gubben är väl inte så sugen påd det :/
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • mzetterblad
    popcornplaya skrev 2010-05-28 07:56:43 följande:
    Frågade ni om könet och dom vägrade säga eller rbydde ni er inte om att fråga? Hatar att dom är så hårda med det där på NÄL, tycker det är löjligt.
    Nej vi frågade inte .
    Antar att vi inte hade fått veta ändå
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • Helen C

läste precis i en tråd där en tjej gjorde abort i vecka 21+6.... Hur kan man.. Hon skulle göra abort i vecks 8 men behövde mer tid och tänka... Men i vecka 22 liksom, nästan 23....Nä usch

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2