• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-05-29 11:38:13 följande:
    Va? Det huset jag hittade som kostade det du skrev var ett gult trähus.
    Kanske förväxlar du detta med nåt annat hus? Det vita tegelhuset kostar 1.8 milj Lite dyrt men vi kommer klara oss bra då vi har en hel del att betala handpenningen för från våra sålda lägenheter. OM nu inte det blir budgivning och ngn budar över utgångspriset för mer än det kan vi inte lägga. Men i en så liten stad brukar det inte va action direkt på budgivningar, iaf är det inte så här i Vbg på de hus vi tittat på {#lang_emotions_tongue_out} Och Tidaholm är ju bra mkt mindre än Vbg.
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • Hedi
    Marinero skrev 2010-05-29 18:56:17 följande:
    Kanske förväxlar du detta med nåt annat hus? Det vita tegelhuset kostar 1.8 milj Lite dyrt men vi kommer klara oss bra då vi har en hel del att betala handpenningen för från våra sålda lägenheter. OM nu inte det blir budgivning och ngn budar över utgångspriset för mer än det kan vi inte lägga. Men i en så liten stad brukar det inte va action direkt på budgivningar, iaf är det inte så här i Vbg på de hus vi tittat på Och Tidaholm är ju bra mkt mindre än Vbg.
    Oj! ett fristaende hus för 1,8 mille det hade varit en dröm det. Där vi bor kostar ett fristaende hus runt 7 mille och ett radhus fran 4 mille. Sa vi köpte en lägenhet istället .
  • frukarlssonn
    Hedi skrev 2010-05-29 19:04:24 följande:
    Oj! ett fristaende hus för 1,8 mille det hade varit en dröm det. Där vi bor kostar ett fristaende hus runt 7 mille och ett radhus fran 4 mille. Sa vi köpte en lägenhet istället .
    What? Shit ja då va 1.8 billigt Och det tycker vi även när vi tänker på vad detta hus hade kostat i t.ex Gbg.
  • Kinne79
    Marinero skrev 2010-05-29 18:56:17 följande:
    Kanske förväxlar du detta med nåt annat hus? Det vita tegelhuset kostar 1.8 milj Lite dyrt men vi kommer klara oss bra då vi har en hel del att betala handpenningen för från våra sålda lägenheter. OM nu inte det blir budgivning och ngn budar över utgångspriset för mer än det kan vi inte lägga. Men i en så liten stad brukar det inte va action direkt på budgivningar, iaf är det inte så här i Vbg på de hus vi tittat på Och Tidaholm är ju bra mkt mindre än Vbg.
    Jaha, jag trodde du skrev 1,2 milj så jag tittade på huset som är precis ovanför det vita för 1,8 milj. Ska ni byta golv i köket?
  • frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-05-29 19:36:48 följande:
    Jaha, jag trodde du skrev 1,2 milj så jag tittade på huset som är precis ovanför det vita för 1,8 milj. Ska ni byta golv i köket?
    Ahaa du tänkte nog på det andra huset Vadå har du något emot golvet? Du jag ska säga att inget i det huset är eg i min smak, men det är fräscht och underhållet, men vi kommer ta det allteftersom sen när vi väl bor där, OM vi kommer bo där

Hedi: här kan du kika: www.hemnet.se/beskrivning/692375
  • Helen C
    Chanell- Va himla fint, men sen gör man lite som man själv vill ha de sen....
  • Kinne79
    Marinero skrev 2010-05-29 19:48:53 följande:
    Ahaa du tänkte nog på det andra huset Vadå har du något emot golvet? Du jag ska säga att inget i det huset är eg i min smak, men det är fräscht och underhållet, men vi kommer ta det allteftersom sen när vi väl bor där, OM vi kommer bo där Hedi: här kan du kika: www.hemnet.se/beskrivning/692375?r=3
    Ja, det fanns ju endel skönhetspyssel. Men sånt får man ju leva med och fixa allt eftersom, men golvet i köket....ja, det hade jag nog varit tvungen att fixa på direkten {#lang_emotions_sealed}
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-29 19:57:27 följande:
    Chanell- Va himla fint, men sen gör man lite som man själv vill ha de sen....
    Ja precis. Det är såpass fräscht så man kan boa in sig utan att man vill riva ut hela skiten men tids nog när vi installerat oss tar vi tag i allt! Jaja vi får se om vi kommer tycka om huset när vi är där. Men det är just ett sådant med den planslösningen som vi helst velat ha hela tiden!
  • frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-05-29 19:58:32 följande:
    Ja, det fanns ju endel skönhetspyssel. Men sånt får man ju leva med och fixa allt eftersom, men golvet i köket....ja, det hade jag nog varit tvungen att fixa på direkten
    Haha ja de va inte vackert kan jag hålla med om Men vi sa det att köket kommer vi fixa till ganska omgående, eller ja, så fort vi får pengar för jag gillar inte luckorna heller! 
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2