• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Hedi

Ja mina bröst har blivt snygga igen . Sa det gäller att njuta sa längre det varar. Idag har jag haft lite sammandragningar är det normalt att ha det sahär tidigt?

• Helen C
    Marinero skrev 2010-05-29 20:32:21 följande:
    Ja efter nästa barn är utklämd och färdigammad SKA jag gå ner till min idealvikt som jag va på innan jag blev gravid med Olivia.
    mmmm Jag kommer kämpa och kämpa för att gå ner dit jag ska....Tror vi lyckas=)
  • frukarlssonn
    Hedi skrev 2010-05-29 20:32:18 följande:
    Chanell: Det kan nog bli skitbra, härligt med öppna ytor och vilket ställe att ha kräftskiva pa. Uterummet passar ju perfekt! Ja köket hade jag nog satsat pa och hallen, samt vala alla tak vita. Det gjorde vi när vi flyttade in i var lägenhet i sommras, fan va jobbigt det var .
    Ja absolut köket och hallen! Och vårt sovrum vill jag göra ngt åt med. Resten av rummen kan vänta men det är ju kök och hall man ser först!

Uterummet älskar vi med! Gott om plats för framtida kalas osv

Uuh kan tänka mig taken va jobbiga. Panelerna ska bli vita ganska omgånede iaf
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • frukarlssonn
    Hedi skrev 2010-05-29 20:33:42 följande:
    Ja mina bröst har blivt snygga igen . Sa det gäller att njuta sa längre det varar. Idag har jag haft lite sammandragningar är det normalt att ha det sahär tidigt?
    Ja samma här, sen blir de väl a la thépåse igen Ja jag började få sd redan i v16 med Olivia! Ingen fara alls så länge de inte är smärtsamma Hade jättemycket sd hela graviditeten igenom. Men först efter v30 började de kännas lite men de gjorde inte jätteont ändå.
    Helen C skrev 2010-05-29 20:34:14 följande:
    mmmm Jag kommer kämpa och kämpa för att gå ner dit jag ska....Tror vi lyckas=)
    Ja för man går väl inte ner av sig själv som många gör med amningen. Sån tur har man väl inte
  • Helen C
    Chanelll- Nä sån tur har man ju inte, tråkigt att man ska kämpa och kämpa för att gå ner dom där kilona
  • Kinne79

Jag har tänkt försöka gå ner till normalvikt efter detta barn. Jag har försökt att få barn länge och efter en massa hormonbehandlingar stod vågen på +7kg och jag hade tyvärr redan för många innan. Så jag ska försöka gå ner så att jag kanske slipper behandlingar nästa gång.

Jag har pco och det bidrar till att det är svårare att gå ner i vikt. Har försökt länge, men tror att jag varit lite deppad och stressad över att inte bli gravid så det gjorde nog inte det hela lättare.

Än så länge så står jag ju dock kvar på minus 1.8 så jag hoppas på att jag får en liten viktuppgång. Men dte kan ju rassla till snart.

• Hedi

Chanell: , ah ok sammandragningarna gör inte ont men är ända lite obehagliga. Jag hade inga sammandragningar eller förvärkar alls med Emmie.

• frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-29 20:40:59 följande:
    Chanelll- Nä sån tur har man ju inte, tråkigt att man ska kämpa och kämpa för att gå ner dom där kilona
    Ja usch Jag åt verkligen som vanligt och va ute o gick men kilona satt som berget Men nu tänker vi inte på det i ett år framöver eller så
  • frukarlssonn
    Hedi skrev 2010-05-29 20:41:39 följande:
    Chanell: , ah ok sammandragningarna gör inte ont men är ända lite obehagliga. Jag hade inga sammandragningar eller förvärkar alls med Emmie.
    Ja jag tyckte med de va obehagligt i början. Minns att jag kände av det första ggn när vi va på semester i Berlin. Förstod inte va de va alls men de kändes konstigt. Sen blev magen alldeles hård o då fatta jag ännu mindre! Då va de nån som berättade för mig att det va sd. Trodde verkligen inte man kunde få det så tidigt utan när man ska föda eller närmar sig förlossning.
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-05-29 20:42:55 följande:
    Ja usch Jag åt verkligen som vanligt och va ute o gick men kilona satt som berget Men nu tänker vi inte på det i ett år framöver eller så
    Nu ska vi gå upp och må bra...
    satt ch tänkte i bilen idag. Shit halva tiden snart gått.... Sen när sommaren e över så är de bara dryga 2 månader kvar.....{#lang_emotions_surprised}
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2