hedi: mitt avslag har varat i 2 veckor med båda pojkarna men denna gången e nicco 16 dagar o jag blöder fortfarande, visserligen inte mycket men dock så jag behöver ha binda på mig.
Mita75 skrev 2010-11-18 16:36:57 följande:
och måste åter igen bara få säga; jösses vad ni skriver!!!

hahaha.. hänger inte med för fem öre, det finns inte en chans att läsa igen 8-10 sidor per dag..

så jag ber om ursäkt om jag missar någon som fått sin lill*bebis, eller nån som åkt in, eller nåt annat intressant..

det är inte min mening att verka ointresserad, det är bara det att tiden bara inte räcker till att sitta här lika mycket längre..
btw var vi på hörselkoll på lilleman idag - det känns ju lite så där.. man packar in fyra kids i bilen, åker 7 mil till Danderyd, gör undersökningen som tar 5 minuter, packar in alla i bilen igen - och kör hem... hahaha.. men undersökningen ingår ju, och det är alltid skönt att veta att allt ser bra ut.. Det är avståndet jag tycker känns lite långt - synd att det inte finns en sån apparat här på BVC..

jag hinner knappt heller läsa så många sidor, speciellt inte nu sen lilleman föddes.jag stressar mig igenom sidorna sen har jag glömt vem som skrev vad här

helt förvvirrrad haha
haha oj 7 mil för att kolla i 5 min? jaja skönt att allt såg bra ut i alla fall