• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Mita75

och måste åter igen bara få säga; jösses vad ni skriver!!! hahaha.. hänger inte med för fem öre, det finns inte en chans att läsa igen 8-10 sidor per dag.. så jag ber om ursäkt om jag missar någon som fått sin lill*bebis, eller nån som åkt in, eller nåt annat intressant.. det är inte min mening att verka ointresserad, det är bara det att tiden bara inte räcker till att sitta här lika mycket längre..

btw var vi på hörselkoll på lilleman idag - det känns ju lite så där.. man packar in fyra kids i bilen, åker 7 mil till Danderyd, gör undersökningen som tar 5 minuter, packar in alla i bilen igen - och kör hem... hahaha.. men undersökningen ingår ju, och det är alltid skönt att veta att allt ser bra ut.. Det är avståndet jag tycker känns lite långt - synd att det inte finns en sån apparat här på BVC..

♥ ♥ -97 -00 -05 -09 -10 ♥ ♥
  • sunflower79
    Love3 skrev 2010-11-18 15:46:18 följande:
    Hej tjejer!

Det var vattnet som gick men fick åka hem & vila ovh invänta värkar

Om inget händer innom 48tim så blir jag igångsatt & det är på Lördag!!!!

Så senast Lördag blir det bebis
    åååhhh va härligt!!! men förstår att du e nervös =) nu VET du ju o inte bara gissar eller känner efter om nåt e på G! hihi
  • Saraia
    Love3 skrev 2010-11-18 16:32:06 följande:
    Ja man vill ju så gärna att det ska sätta fart men samtidigt är man ju rätt skraj för det onda... Usch jag vet ju vad som väntar ändå...Men det är dax för lillskrutten att komma ut nu!!

Spännande! för mig började de oxå m vattenavgång denna gång; kl 07 på morgonen, inga värkar förrän på em/kvällen, hade regelbundna värkar efter ca 12tim. Men det är inte ditt första barn eller? här sa de att är det inte igång efter 24tim så sätter de igång mig eftersom jag är omföderska. Men... snart snusar du bebis! det är ju sååååå underbart!
    Två flickor f.-04 och -06 o lillasyster nov-10
  • Yoshii
    Jojo 85 skrev 2010-11-18 16:34:51 följande:
    Love3: Ja ont kommer det ju göra i vilket fall o då kan det ju kanske vara skönt om det vill komma igång av sej självt
    Ja absolut!
    Jag Röstar för att det vill sätta igång utav sig självt!!
  • Mita75

Hedi - mitt avslag har också avtagit jättemycket dom senaste dagarna.. det finns kvar, men det är väldigt mycket mindre nu än för fyra dagar sen.. bara skönt tycker jag..

♥ ♥ -97 -00 -05 -09 -10 ♥ ♥
  • Kinne79

sunflower- avslag är väl allt det där äckliga som ska ut, eller har jag fattat fel?

• Yoshii
    Saraia skrev 2010-11-18 16:37:44 följande:
    Spännande! för mig började de oxå m vattenavgång denna gång; kl 07 på morgonen, inga värkar förrän på em/kvällen, hade regelbundna värkar efter ca 12tim. Men det är inte ditt första barn eller? här sa de att är det inte igång efter 24tim så sätter de igång mig eftersom jag är omföderska. Men... snart snusar du bebis! det är ju sååååå underbart!
    Nej detta är mitt 3e barn.
    Hmm dom säger så olika överallt har jag märkt! 48tim sa dom till mig...

Nej inga jätte värkar har jag men sammandragningar har jag , Tvivlar på att det vil startal utav sig självt denna gång.
    bebisen har ju varit seg hittils!
  • Saraia

mitt avslag avtog efter knappt en vecka men har nu en vecka senare ökat igen, o BM sa att det kunde minska o öka om vart annat  de närmsta 6-8v efter förlossn

Två flickor f.-04 och -06 o lillasyster nov-10
  • Rosen

hedi: mitt avslag har varat i 2 veckor med båda pojkarna men denna gången e nicco 16 dagar o jag blöder fortfarande, visserligen inte mycket men dock så jag behöver ha binda på mig.

Mita75 skrev 2010-11-18 16:36:57 följande:
    och måste åter igen bara få säga; jösses vad ni skriver!!! hahaha.. hänger inte med för fem öre, det finns inte en chans att läsa igen 8-10 sidor per dag.. så jag ber om ursäkt om jag missar någon som fått sin lill*bebis, eller nån som åkt in, eller nåt annat intressant.. det är inte min mening att verka ointresserad, det är bara det att tiden bara inte räcker till att sitta här lika mycket längre..

btw var vi på hörselkoll på lilleman idag - det känns ju lite så där.. man packar in fyra kids i bilen, åker 7 mil till Danderyd, gör undersökningen som tar 5 minuter, packar in alla i bilen igen - och kör hem... hahaha.. men undersökningen ingår ju, och det är alltid skönt att veta att allt ser bra ut.. Det är avståndet jag tycker känns lite långt - synd att det inte finns en sån apparat här på BVC..
    jag hinner knappt heller läsa så många sidor, speciellt inte nu sen lilleman föddes.jag stressar mig igenom sidorna sen har jag glömt vem som skrev vad här helt förvvirrrad haha

haha oj 7 mil för att kolla i 5 min? jaja skönt att allt såg bra ut i alla fall
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2