• Yoshii

BF November,2010 DEL 2

Hedi skrev 2010-10-21 18:19:03 följande:
    Love: Det är ju snyggare att fa ett ental som datum eller ett tiotal! jag kommer aldrig ihag när folk fyller ar typ 26 aug. Lättare med t.ex. 3 aug . Sa vad sägs om 1 Nov?
    Jo men det låter helt okej!!
  • Yoshii
    Bebis050810 skrev 2010-10-21 18:31:25 följande:
    Har varit på varmbadet i em med barnen, så skönt i det varma vattnet men mkt intensivt oxå så man är rätt lam efteråt....
    Bebis rör sig som sjutton i magen!!

Jag har BF den 15 nov men hoppas på tidigare såklart men inte i oktober, min stora flicka är född då och jag vill att de ska ha varsin månad, men 1 nov är han/hon välkommen!
    ja jag är inte färdig med allt heller ännu, inga bebiskläder strukna, BB-väskan halv packad, inte bäddat varken vagn eller spjälsäng så jag behöver nån vecka till på mig!
    Ska vi sattsa på 1a November då?

Här är alla bebiskläderna tvättade & ner vikta i sina lådor, BB väskan är packad båda 2.
    Bebisens väska packade jag & Våran väska packade sambon =)

Spjälsängen är ihopskruvad men dock inte bäddad ännu... men alla sängkläderna är tvättade.
  • Yoshii
    Hedi skrev 2010-10-21 18:40:23 följande:
    Stryker ni bebiskläder Förvånad, jag orkar inte ens stryka mina egna och mannens skjortor stryker svärmor .
    Nej inte jag, det känns lite i överkurs för mig...

Jag stryker dukar & gardiner men det är nog också det enda....
  • Yoshii
    Helen C skrev 2010-10-21 18:58:59 följande:
    Jag stryker inte heller bebiskläder.... Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra=)

Har badat och de va så skönt. Men värken kommer och går känner jag.... Pratade lite vett med henne därinne att hon kan ju komma inatt så får se om hon lyssnar...=)
    Hihi är det så man gör? Då ska jag prova jag med...

ELLER så ska man säga tex att " Du får absolut INTE komma ut i natt eller i morgon" osv,
     då kanske det händer något?
  • Yoshii
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-10-21 19:03:42 följande:
    Uppdterar lite från BB

Ja som ni kanske vet så kom våran prins igår med raketfart =)
    3 timmar tog de när vi kom in på förlossningen =)

Och han vägde 1760 och va 43 cm lång :)
    MEN vilken liten plutt Och så söt han var!! {#emotions_dlg.flower}
    Hedi skrev 2010-10-21 19:03:43 följande:
    Det är fullmane pa lördag sa da kanske det föds nagra bebisar !
    Hoppas!!!
  • Yoshii
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-10-21 19:09:36 följande:
    Jaaaa han är inte alls stor. =)
    Men ack så underbar han är! :)
    NJUT & snusa lite på honom ifrån mig med Är super avis!!!
  • Yoshii
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-10-21 19:25:37 följande:
    ja vi hann med leklandet o handla sen fick vi åka in, och 3 timmar senare va han ute =)
    Va e du för super människa??
  • Yoshii
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-10-21 19:31:33 följande:
    Haha ja :P
    Jag fick min drömförlossning denna gången =)
    Bortsett från att moderkakan vägrade lossna så jag fick operera loss den.
    Oj fick du göra det? Hur gjorde dom då? :-O

Men vad skönt att det gick bra ändå & att du har ditt gjort nu :-P
  • Yoshii
    Maddie72 skrev 2010-10-21 19:35:57 följande:
    Fast i bombdrama idag... hmmm inte kul. Vi åt på MAX. Tänkte bara ta en snabbrunda innan vi skulle träffa revisorn i stan. Parkerade och lämnade alla papper i bilen, gick in och åt. Märkte att det hände nåt utanför. Avspärrning..., polisbilar?? Till slut kom den in en polis och bad oss alla lämna lokalen omgående. Vi stod utanför avspärrningen och kollade ett tag. Tänkte, varför skulle vi ta Max idag? hehe Jag fick ta bussen hem. Tycker synd om dem som inte kunde lämna sina lokaler, som F-kassan o dyl. Hoppas de har fått komma hem.  
    Den som hotat var en förvirrad 20-25 åring tydligen, känd av polisen sedan tidigare. Fasttagen nu i allafall. De ska undersöka "paketet" nu ikväll och sedan se om det är fritt fram för allmänheten igen... Undrar när vi får vår bil??

I alla fall en jobbig dag då jag stått och gått mycket. Sammandragningar till tusen. Suck!
    Usch så obehagligt!! Förvånad

Hamnade ju själv mitt i Icamaxi rånet här i södertälje i våras, lagom roligt....
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2