Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

taniko: Usch Det låter som en jättejobbig sits. Och sen när du är gravid oxå
    Jag tycker verkligen att du är stark som insett detta och orkar genomföra det. Det är bra att du tänker på dig själv och barnen nu. Speciellt när det kommer en till. det är inte meningen att man ska må dåligt i ett förhållande.
    Massor av kramar

• kicki08

taniko: Hur långt blir det mellan er om du flyttar till din hemstad?
    Även om jag förstår att du vill hem till familj mm så måste du nog tänka på vad barnen behöver oxå. Och att ta dom från sin pappa brukar inte vara det bästa.
    När jag separerade från min sambo ville jag inget hellre än att fly hem. Men där satt jag själv med ett barn och knappt någon kände jag. Men det fanns ju ingen möjlighet att flytta. och det var ju inte schysst mot min son heller att flytta bort från pappan.
    Så du kanske ska tänka över det lite innan du flyttar.

• kicki08

taniko: Nej du ska verkligen inte bita ihop.  Du ska göra det som DU känner är bäst för dig och barnen.
    Förstår att du är jättestressad om det ser ut så för dig.... usch Då är det som du säger svårt att bo kvar.
    Hoppas att han inte sätter käppar i hjulet för dig gällande flytten. kram

• kicki08
    NoahLeah skrev 2010-07-04 19:30:56 följande:
    Usch ...trodde inte det skulle bli så här illa, har kämpat i 2 år snart.
    Jag hoppas han kommer träffa barnen mkt ändå, kostar som sagt inte många kronor o tar inte lång tid att åka dit, handlar mest om viljan.
    Känns som det är mitt fel allltihopa.
    Så ska du inte tänka tycker jag. Känner du att det inte finns något att rädda i förhållandet så är det ju över. Så länge man känner att man vill och orkar så stannar man ju och kämpar. Men den dagen man inte vill längre, då är det redan försent och över. Det har jag lärt mig.
    När jag väl lämnade, då var allt redan försent och känslorna var borta. Inget han sade eller hans familj sa kunde få mig att ändra mig. Hur dåligt jag än mådde och hur mycket skuld jag än kände gentemot min son. Man kommer må dåligt, det är oundvikligt. Även fast man vet att man gör rätt. Men man kommer förbi det.
    Idag har jag och min sons pappa ett superbra förhållande till varandra. Han är världens bästa pappa och vi är jättebra vänner. I början hatade han mig över allt annat och vi kunde knappt prata.
    Idag mår vi båda jättebra.
  • kicki08

taniko: det kan ju vara en idé. Att vara ifrån varandra ett tag såhär och känna efter.

• kicki08

Trulsa: Jag gillar alla tre. Speciellt Nike Jättefina namn
    Vi har bara ett namn än så länge på vår tös och det är Agnes. får se om det dyker upp någe mer

• kicki08

Ja det kan ju bli fel. Så här avvaktar vi oxå med att köpa något alls i rosa. Vi har ju en massa ganska neutrala kläder redan som vi ska använda. När bebis kommer ut så blir det shopping

Här har det varit en helvetesnatt. *suck* Det är aldrig bra mer än 2-3 nätter.
    Han har stökat och bökat och gnällt HELA natten! Inte bara ett par timmar utan verkligen HELA natten. Jag hade huvudvärk när jag gick och lade mig och hade det när jag vaknade. Känner mig helt paj. Usch....
    Det konstiga var att han sov ju. Men bökade och gnällde i sömnen. Kan han ha drömt? Men en hel natt liksom.... det är många timmar...

• kicki08

Nä han sover i sin säng vanligtvis. Men brukar oftast komma över till oss runt 4 taget och äta välling.
    Men inatt lyfte jag över honom vid 2.30 för att se om han skulle sova bättre. Men det gjorde jag inte... :-\

• kicki08
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-07-06 08:48:44 följande:
    Aha :/ Ja det är jobbigt när dom ska böka i sängen och man själv inte kan komma till ro då =(
    Ja, allrahelst när man inte vet om han är vaken eller sover. Igår kväll fick jag honom iallafall att somna i sin egen säng själv. Visserligen satt jag bredvid, och visserligen fick jag lägga honom ner ett antal gånger. Men till slut så somnade han Ett framsteg på vägen
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2