BF November,2010 DEL 2
Förresten, såg nu att du bor i Linköping, min gamla hemstad. Spenderar mycket tid där då hela familjen o de flesta vänner bor kvar där. Sambon och jag (om vi nu fortfarande är tillsammans då) ska flytta ner inom minst 2 år.
Så små huvuden! Alla utom ett av mina barn har haft 37cm i huvudomfång. En hade 36cm omfång.. Jag måste ha ett rejält bäcken :-P Men gudarna ska veta att det har gjort ont!
Jag känner mig mer och mer nervös för förlossningen... Igår kväll hade jag väldigt mycket förvärkar, men det gav med sig när jag slumrade lite på soffan..
Lillan verkar ha sjunkit ner lite i bäckenet eftersom jag har väldigt ont i ryggslutet. Mannen fick massera mig lite igår och jag sa att det där kan han allt få göra om inne på förlossningen också. Det var jätteskönt!! :) Jag tror min lilla flicka kommer den 30/10. Bara en känsla jag har och det skulle innebära att det bara är 6 veckor kvar... huuu...läskigt!!! Är beräknad till 4/11. De fyra tidigare har kommit bf+2, bf+2, bf-5 och bf-8.
Den 23/10 ska jag skriva högskoleprov så hon får inte komma innan dess
Om en knapp timme ska vi på husvisning. Håll tummarna för att det kan vara nåt!!
Helt oekonomiskt med andra ord Tja, jag har ju sagt redan tidigare vilket block jag känner starkast för men vilket parti det blev håller jag nog utanför forumet. Det räcker fint att vi har våra bebisar som gemensam faktor, det andra kan kvitta :)
Jag somnade som en stock i makens knä på soffan igår mitt under valvakan *s* Han somnade också
Somnade fort om i sängen sen. Helt slut!!
Men nu ska det skjutsas till dagis och sen ska jag och min store pojk till logopeden.
Men först, resa mig och borsta tänder.. Känner mig svimfärdig av trötthet.....:-/
Min mage känns ganska lagom nu. Det är visst en och annan som inte riktigt tror att jag är gravid *hmmm...* men nog sjutton syns det. Ser ut som att jag har stoppat en badboll under tröjan *s* Har inte gått upp så många kg så jag ser nästan smalare ut nu än innan. Glad för det är jag och förmodligen min viktfixerade bm också....
Imorgon ska jag och mannen på UL och se om moderkakan har flyttat sig.. Jag är så himla nervös!!!! Hoppas att bm på UL kan göra en liten tillväxtkontroll också. Jag är så himla nyfiken på hur stor bebisen är och hur stor den beräknas vara vid födseln. Min man har fått pyttebarn och mina fyra har legat på runt 4kg.
Vi håller på att buda på ett hus nu. Snälla, håll en tumme! Vi måste dock lyckas få sålt vårt egna också, men det skulle kännas så kul att få börja på nytt någonstans :) Det här huset har många möjligheter även om det är ett och annat som behöver ordnas.