• Yoshii

BF November,2010 DEL 2

Bebis050810 skrev 2010-10-24 14:22:34 följande:
    Nu har jag äntligen fått tummen ur och strukit alla bebiskläder i storlek 50/56 och lagt ner dem i BB-väskan, den börjar fyllas på nu. Blöjor, amningskupor, amnings-bhar, bebiskläder, nappar, bindor, lite,hygiengrejer, förlossningsbrev, blodgruppspapper, några amningströjor, mitt te är nedpackat, så det är en bra början iaf

Har även strukit spjälsängkläderna men sambon har inte flyttat upp botten på den ännu så jag kan inte bädda... bäddsetet till vagnen ska tvättas snarast och strykas sen kan jag bädda där med :)
    Börjar få lite ordning på alla förberedelser men än får inte bebis komma, vill ha badrummet klart först så jag kan plocka in alla bebiskläder o Alicias kläder i garderoberna där och städa upp i huset efter all byggdamm!!! tar väl minst 10 dagar tills badrummet är färdigt och sen städ o plock så blir det kanske lagom att bebis kommer i vecka 45, gärna på helgen där, fredag blir bra så mamma kan ha barnen i helgen där tills jag kommer hem från BB Heheheeee
    vilken plan va Tungan ute eh det blir som det blir, bara allt går bra så spelar det ingen roll såklart!!
    Låter som en himmla bra plan det där hahaha
  • Yoshii
    Jojo 85 skrev 2010-10-24 14:28:37 följande:
    Det var just pga att jag var förstoppad som vi skaffade microlax, men jag har fått sån panik känsla av bara tanken arr ra det.. får typ för mej att det bara ska spruta ut en o aldrig ta slut. Även om jag egentligen förstår att det inte blir så.. ha väl sett för mycket på film Skäms
    Haha den synen har jag också framför mig.
    Men efter att ha jobbat innom äldrevården där det är mycke vanligt att ge Microlax blandannat, så vet jag att det inte ger en sådan effekt hihi
  • Yoshii

ÅÅ vart hittar ni Julmust någonstans?

Jag har letat för jag blev ju såå sugen på det när sambon kom hem med pepparkakor, men icke =(

• Yoshii
    NJsmamma skrev 2010-10-24 16:28:35 följande:
    Har hittat på två olika ica butiker, blev heeelt lyriskt när jag såg det Så idag var jag tvungen att skicka iväg sambon för att köpa, sååå gott!!
    ÅÅ vad jag blev sugen på julmust! Får be min sambo gå på jakt
  • Yoshii
    Jojo 85 skrev 2010-10-24 17:32:36 följande:
    ja, pepparkakor doppade i mjölk skulle jagverklgen vilja ha NUUUU!! trots att jag precis ätit middag Skäms

MUMS!!

• Yoshii

Här blev man ju inte mindre bebissjuk inte

Otroligt söta bebisar ni har fått!!!

Gosa lite ifrån mig också e ni snälla 

• Yoshii
    Helen C skrev 2010-10-24 19:08:30 följande:
    Tänk att dom e så stora som man ska krysta ut genom de hålet liksom. Helt sjukt=)
    Hahahaha! En kompis till mig födde tvillingar i natt, vaginalt...

Tänk att kryssta ut 2st efter varandra... AJ
  • Yoshii

Haha ja usch, snacka om skavsår

Hon verkade helt oberörd, var bara lite trött Förvånad

Ska man känns skulld om man känner sig helt död efter "bara" ett barn då?

Jag hade inte heller gått med på vaginal förlossningar med tvillingar! Tror jag iaf...

• Yoshii
    MammaDeborah skrev 2010-10-24 19:20:33 följande:
    Oftast banar ju den första väg för den andra Men en väninna till mig, som var väldigt inställd på att det skulle bli så, fick erfara hur det var att ha den minsta av tvillingarna FÖRST och sen den betydligt större efteråt... Det var verkligen som två förlossningar!
    usch usch!! Tyst
  • Yoshii
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-10-24 20:55:53 följande:
    Usch jag är så ledsen :'(
    Saknar min stora pojke nåt fruktansvärt.. Känns som jag bara övergett honom för att vara med mitt "nya" barn!
    Inte träffat han alls sen i torsdags! :/
    *Kramar om*
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2