• Yoshii

BF November,2010 DEL 2

Vi är barlediga i helgen så då får bebisen mer än gärna komma
    Innan helgen är ju inte fel det heller.... haha

KOM UT NU BEBIS!!!!!!!!!!!!

• Yoshii

Nu har jag ätit mina flingor så nu är det väl dax för sängen & hoppas på att bebisen kanske vill börja komma ut då ist?!

Natti natti Tjejer!

• Yoshii
    Love3 skrev 2010-11-17 22:48:00 följande:

Nu har jag ätit mina flingor så nu är det väl dax för sängen & hoppas på att bebisen kanske vill börja komma ut då ist?!

Natti natti Tjejer!

Gud vad flummigt jag skriver! jaja jag får skylla på att jag är trött
  • Yoshii

Hej tjejor!

Sitter här & laddar för att ringa FL... När jag reste mig upp ifrån sängen så blev jag dyngsur i trosorna & det rann vättska längst med benen.... Det kan fortfarande vara mina vattniga flytningar men jag får väl kolla upp saken kanske...

Usch jag som är en sån som INTE vill vara till besvär... Dom har säkert andra saker för sig där om det nu inte är vatten.....

• Yoshii

Hej tjejer!

Det var vattnet som gick men fick åka hem & vila ovh invänta värkar

Om inget händer innom 48tim så blir jag igångsatt & det är på Lördag!!!!

Så senast Lördag blir det bebis

• Yoshii
    Rosen skrev 2010-11-18 15:48:01 följande:
    åhhhh spännande!! hoppas det sätter igång idag
    Ja nu är jag skit nervös!! HJÄLP
  • Yoshii
    Kinne79 skrev 2010-11-18 16:03:21 följande:
    Måste vara en häftig känsla att veta ett datum när man senast får bebis. Lycka till!
    Ja det känns rätt skönt  att veta faktiskt.. Men hua vad nervös jag blev....
  • Yoshii
    Mita75 skrev 2010-11-18 16:24:03 följande:
    åååå vad spännande.. håller tummarna att det startar upp av sig själv nu.. ut och gå när du kan och orkar, det var så jag hjälpte igång mina värkar när dom inte kom igång själv.. promenad plus att bm var inne och "retade" runt kanten då jag var öppem 3,5 cm när jag kom in. Hade du börjat öppna dig nåt än?
    Nej jag hade inte öppnat mig än vad hon såg iaf, hon ville inte in & pilla för mycket sa hon..
    Men att det var vatten det såg hon

Så nu sitter jag här & väntar haha Tungan ute
  • Yoshii

Ja man vill ju så gärna att det ska sätta fart men samtidigt är man ju rätt skraj för det onda... Usch jag vet ju vad som väntar ändå...

Men det är dax för lillskrutten att komma ut nu!!

• Yoshii
    Jojo 85 skrev 2010-11-18 16:34:51 följande:
    Love3: Ja ont kommer det ju göra i vilket fall o då kan det ju kanske vara skönt om det vill komma igång av sej självt
    Ja absolut!
    Jag Röstar för att det vill sätta igång utav sig självt!!
  • Yoshii
    Saraia skrev 2010-11-18 16:37:44 följande:
    Spännande! för mig började de oxå m vattenavgång denna gång; kl 07 på morgonen, inga värkar förrän på em/kvällen, hade regelbundna värkar efter ca 12tim. Men det är inte ditt första barn eller? här sa de att är det inte igång efter 24tim så sätter de igång mig eftersom jag är omföderska. Men... snart snusar du bebis! det är ju sååååå underbart!
    Nej detta är mitt 3e barn.
    Hmm dom säger så olika överallt har jag märkt! 48tim sa dom till mig...

Nej inga jätte värkar har jag men sammandragningar har jag , Tvivlar på att det vil startal utav sig självt denna gång.
    bebisen har ju varit seg hittils!
  • Yoshii
    Saraia skrev 2010-11-18 16:48:05 följande:
    nej då, i natt kommer du säkert vakna av en jättevärk o sen e det igång!!!!
    Ja jag hoppas det !!

Ni får hjälpa till att hålla tummarna för det!
  • Yoshii
    Bebis050810 skrev 2010-11-18 19:27:19 följande:
    Vad skönt att höra att det är fler än jag som har BF på första och sen gått över....
    Jag fick båda mina grabbar på BF, så nu känner man sig lite lurad när man har fått gå över.
    Räknade nästan iskallt med att få tidigare denna gång, hihi där fick jag
  • Yoshii
    popcornplaya skrev 2010-11-18 21:01:50 följande:
    Våran lilla skrutta Hjärta

Åå så liten & söt!!
  • Yoshii

vad kul det var att läsa tråden. Men det verkar ju som mina inlägg är borta Förvånad

• Yoshii

Någon som har kvar denna tråden?

Jag har inte kunnat förmå mig med att ta bort den........

4barnsmamma.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2