• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • frukarlssonn
    Jojo 85 skrev 2010-06-08 21:55:39 följande:
    Hej mina FL vänner
    Jag är så himla trött så jag orkar inte läsa vad som skrivits under em men antar att vissa gjort RUL idag o hoppas att allt såg bra ut?

Jag har ju varit hos BM o lyssnat på hjärtat ca 149 slag, precis som Josefine i samma vecka. Dock hade jag lågt järn värde så nu är det järntabletter som gäller, vilket jag slapp förra grav.
    Nästa vecka ska jag få träffa en läkare eftersom ag fick HF förra gången o därför kommer det bli tätare kontroller framöver denna grav. Mot slutet kommer jag få gå o ta mitt BT 1-2 ggr/vecka. Ev blir det ett tillväxt UL någon gång runt v.32 oxå eftesom Josefine var så liten när hon kom. Ja.. jag får väl veta mer när jag träffat läkaren.
    RUL om 3 veckor
    Åh va kul o lyssna på hjärtat Märkligt att de gör så olika, bm här ville eg abs inte lyssna på hjärtat när jag va där förra veckan. Men jag tvingade henne haha Nä men jag sa att jag väldigt gärna ville annars skulle jag inte slappna av under semestern.
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • Helen C

De där små buffandet e så mysigt. Känner av de nu bara jag sitter här. Kände imorse utanpå, men sen la hon av....

Hon har blivit mer aktiv för varje dag tycker jag... Sån härlig känsla.....

Chanelll- Två vecor tidigare med, kanske blir samma sak med denna. Min syster födde 3 veckor för tdigt med båda och dom sa att du e en kvinna som föder för tididigt

• frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-06-08 21:59:07 följande:
    De där små buffandet e så mysigt. Känner av de nu bara jag sitter här. Kände imorse utanpå, men sen la hon av....

Hon har blivit mer aktiv för varje dag tycker jag... Sån härlig känsla.....

Chanelll- Två vecor tidigare med, kanske blir samma sak med denna. Min syster födde 3 veckor för tdigt med båda och dom sa att du e en kvinna som föder för tididigt
    Haha okej ja vi har sagt det hemma här att det är inte omöjligt att det blir en oktoberbebis Ja vi får se
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-06-08 22:01:56 följande:
    Haha okej ja vi har sagt det hemma här att det är inte omöjligt att det blir en oktoberbebis Ja vi får se
    Nä man vet ju inte....Tycker Nov känns så långt borta än, men det e inte så långt egebtligen
  • Helen C

Ang järntabletter så har jag de hemma för jag såg små prickar ibland, men har inte tagit dom än... Brukar få ta i mitten av grav egebtligen så tänkte börja då....Så har ätit när jag väntat båda pojkarna... Men inte roligt när man ska göra NR 2....

• Helen C

Stänger ner för ikväll....Sov gott tjejer

• Jojo 85
    Marinero skrev 2010-06-08 21:57:32 följande:
    Åh va kul o lyssna på hjärtat Märkligt att de gör så olika, bm här ville eg abs inte lyssna på hjärtat när jag va där förra veckan. Men jag tvingade henne haha Nä men jag sa att jag väldigt gärna ville annars skulle jag inte slappna av under semestern.
    Ja, de är konstigt. Kanske är det för att jag går på MamaMia. Min BM har mest 35+ blivande mammor som kanske är nojjigare, vad vet jag. Eftersom det är större risker eftr 35..
    hursom så verkar min BM så förstående (hade henne förra grav oxå) det är därför jag går till henne igen. Fick med mej Libero väskan o en liten gåva från Natusan oxå
    Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • frukarlssonn
    Jojo 85 skrev 2010-06-08 22:17:35 följande:
    Ja, de är konstigt. Kanske är det för att jag går på MamaMia. Min BM har mest 35+ blivande mammor som kanske är nojjigare, vad vet jag. Eftersom det är större risker eftr 35..
    hursom så verkar min BM så förstående (hade henne förra grav oxå) det är därför jag går till henne igen. Fick med mej Libero väskan o en liten gåva från Natusan oxå
    Va skönt att ha en så bm Jag har en bra bm nu, fast hon va ledig förra måndan så de va en annan som fick klämma in mig. Men jag saknar min förra bm så, när jag bodde i Alingsås! Hon ställde upp i ur o skur när jag nojade. Olivia va en ganska lung bebis så innan v30 kunde de va svårt o känna henne ibland så jag fick komma dit när jag ville. Men de hände väl två ggr tror jag.
  • Vi 2 blir 3

Åhh rul imorgon :) Vilken häftig känsla.. är trött men kan inte sova.. längtar så mycket :D

• Loppan11
    Jojo 85 skrev 2010-06-08 22:17:35 följande:
    Hos oss i norra Stockholm börjar programmet med extra kontroller först för de kvinnor som är över 40. Den enda skillnaden annars är att de som är över 35 erbjuds Nupp/Kub.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2