• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Rosen
    MammaDeborah skrev 2010-06-08 10:24:20 följande:
    Jag sitter här och känner mig lite lyrisk :D Jag ska skriva teori och köra upp veckan innan midsommar! Äntligen! Har övningskört stenhårt i drygt två månader och känner mig mer än redo. Nog sjutton ska det gå vägen. Sen står vrålåket, en folkabuss med plats för 9, och väntar på mig på uppfarten. Jippie!! :D
    åhh lycka till, det klarar du galant ska du se
    Bebis050810 skrev 2010-06-08 10:36:05 följande:
    Ni som väntar 3 barn, hur löser ni bilen och alla bilbarnstolar?
    Vad har ni för bil?

mina barn är 2 och 5 år, så en framåtåkande och en bakåt, vi har kombi och tänkte ha de två "stora" barnen bak och bebis framme, och då koppla ur airbagen. sen få  nån av oss vuxna sitta bak när vi alla 5 ska åka i bilen.

Vill helst ha en SUV, typ en Volvo XC90, men det har vi inte råd med..... säger sambon
    (¯`°•.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.•°´¯)
    vi har faktiskt bara en liten bil o hade inte planerat att byta den faktiskt. det får bli bebisen där framme o jag o barnen där bak. lite trångt kanske, men det går
    popcornplaya skrev 2010-06-08 10:37:26 följande:
    Hade du pojkar innan också? Kommer inte ihåg hur det var Skäms
    GRATTIS till pojken i magen i alla fall, pojkar är bara för goa...
    Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
    tack så mycket ja jag har har 2 pojkar sen innan
  • popcornplaya
    Rosen skrev 2010-06-08 10:42:44 följande:
    popcornplaya skrev 2010-06-08 10:37:26 följande:
    Hade du pojkar innan också? Kommer inte ihåg hur det var Skäms
    GRATTIS till pojken i magen i alla fall, pojkar är bara för goa...
    tack så mycket ja jag har har 2 pojkar sen innan
    Grattis till triss i pojkar Skrattande Vad mysigt med en liten pojkmaffia hemma.
  • Rosen
    popcornplaya skrev 2010-06-08 11:10:48 följande:
    Grattis till triss i pojkar Skrattande Vad mysigt med en liten pojkmaffia hemma.
    tack så mycket ja det kommer bli jättemysigt!
  • Jojo 85
    Marinero skrev 2010-06-07 19:11:51 följande:
    Jo glömde nämna ang könet, jag har oxå fått en del neg kommentarer. Att man tar bort tjusningen... what? Försvinner tjusningen över en bebis bara för att man tar reda på köner lite tidigare än andra? Åh suck... Skrikandes
    Man bör kanske kontra(contra?) med något i stil med "Om hela tjusningen är könet.. då kanske man ska tänka en gång extra innan man skaffar barn?!"
    Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • Kikkilajnen

Hej igen och tack för alla välkomnanden och fina ord {#emotions_dlg.flower}

Jag glömde bort att jag hoppat in här så jag har inte varit in och kollat på en vecka så jag hinner inte läsa ikapp allt Ni skrivit.

Det får bli en annan dag :)

Nu är det BARA 3 veckor kvar till RUL, är så avis på alla Er som varit och fått sett bäbisarna och vissa även könet, jag hoppas på att få se könet denna gång för med dottern gjorde vi inte det då hon låg och sov under UL.

• NJsmamma
    Helen C skrev 2010-06-07 20:36:44 följande:
    Hej tjejer....
    Varit på RUL idag och blev flyttad 3 dagar framåt så BF 6:e Nov och med 95% så väntar vi en FLICKA E så glad.....
    Allting såg så himla bra ut och han förklarade så himla bra allting.....
    Hon låg på knäna och i slutet visade hon hela rumpan och därmed såg man vilket kön de va, så coolt....
    E så glad så de sprattlar i hela kroppen....
    Härligt Helen, stort grattis till en liten flicka och till lyckat rul
  • Helen C

Rosen- Grattis själv till pojken i magen. Trodde de skulle bli triss i pojkar här med, men inte.... Hade varit lika glad om de varit en pojke i magen...

Min Engla- Va kul att vi har samma BF=)

Vill oxå ha November, hoppas man slipper gå över.. Nu har man ju ändå i början på Nov så får gärna komma någon vecka innan eller på BF haha.....

Nu får man vänta till vecka 24-25 för återbesök av BM och lyssna på hjärtljuden=)Långt dit ju..

Ang bil så har vi två stycken. Vi har en Volvo V70. Båda mina pojkar sitter framåtvända så bebisen kommer få va där fram när man kör själv och e vi båda så får ju en sitta där bak, så de löser sig=)

• NJsmamma
    Rosen skrev 2010-06-07 23:02:34 följande:
    grattis till er som gjort rul idag, va härligt att alla bebisar mår bra där inne
    själv ska jag få EN LITEN KILLE **lycka***

till er som jag har på fb, nämn inget om min graviditet eller så, de flesta vet inget alls där inne
    Stort grattis
  • Helen C
    NJsmamma skrev 2010-06-08 12:02:56 följande:
    Härligt Helen, stort grattis till en liten flicka och till lyckat rul
    Tack så mkt=)
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2