Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

sunflower79 skrev 2010-11-10 14:39:35 följande:
    dzazz; tack! ja o målarna springer här fram o tillbaka hela dagen o det känns ju skitskumt att tex lägga sig ner i soffan o sova när de är här inne i lägenheten. så jag sitter här o försöker hålla mig vaken!! bläää

hedi; grattis till lillkillen!!! =)
    Det är så jobbigt när det är folk hemma för msan kan liksom inte slappna av!

Belavon: skönt att allt är bra

Taniko: håller tummarna!!

Libragirl: måste va skitirriterande när de flyger så hela tiden! Ok ngn gång men hela tiden liksom... Skönt att du mår lite bättre iaf
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • frukarlssonn
    sunflower79 skrev 2010-11-10 15:33:10 följande:
    nä precis! la mig ner en stund för jag satt nästan upp o somnade.. o 5 min senare ringde de på dörren igen!! men de är pratglada så nu har vi pratat bäbisprat en lång stund haha (två karlar) så nu e jag lite pigg igen och tänkte ta tag i baket som jag hade tänkt när jag kom från affären... men fick såna jäkla sammandragningar o förvärkar i affären att jag var tvungen att lugna ner mig när jag kom hem =)
    Va bra att ni hittade ett bra samtalsämne
  • frukarlssonn

Min Engla: jättegrattis!! Hon hade bråttom ut Min dotter med, hon kom i v36+4.

• frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-11-10 19:52:45 följande:
    Jag tänkte om jag skulle ta lustgas, men tänkte att det e så nära nu att hon e ute så jag klarar mig utan.... Men jag e glad att man hade en snabb förlossning och hoppas ni andra får de med....
    Jag körde inte alls mkt lustgas under krystvärkarna den här gången faktisk. Rätt skönt för jag va mkt mer med denna gång, när jag fick Olivia har jag mycket luddiga minnen.
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-11-10 20:00:02 följande:
    Den där lustgasen blir man alltid lite lustig av
    hihi jaaa full
  • frukarlssonn
    sunflower79 skrev 2010-11-10 20:48:22 följande:
    haha ja det är ganska lätt att prata om det där just nu =) o blev lite full i skratt när det var två karlar jag stod o prata med o som nästan berättade mer om sitt än lyssnade på mig som var mitt i det haha..

o det blev ett par limpor oxå.. o en hel gratängform med flygande jakob *mums*
    Haha ja lite otippat att två karlar vill prata om sånt, mrn va gulligt
    Barnen är mitt liv skrev 2010-11-10 20:29:54 följande:
    Hamnade här lite av misstag när jag skulle in och blogga micahs.se/ vet inte riktigt vad jag skulle säga om det handlade om min dotter men men..
    Jösses ja va ska man säga? 14 år... då va jag inte ens mogen för sex, visst va man intresserad av killar men jag vågade inte ha sex ens vid den åldern haha... låg i flickrummet och lyssnade på Michael Jacksson och Pet Shop Boys liksom...
  • frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-11-10 21:54:44 följande:
    Nja, snarare att det känns mer eller mindre. Men precis som mensvärk brukar hålla i sig, så är det jag känner. Det gör inte så ont att jag känner behov av alvedon utan är mest nyfiken på vad det kan bero på.
    Kan ju va då att bebisen borrar sig neråt. Ingen aning, men jag hade förvärkar fast de va inte konstanta utan kom och gick.
  • frukarlssonn

Mita och Popcorn, grattis till bebisarna!!

• frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-11-11 13:05:46 följande:
    Nä eller hur!? Jag tittar på min lilla och kan fortfarande inte fatta att jag fått en dotter
    Knäpp man är
    o JAG KAN TITTA PÅ fREJA O RÅKA KALLA HENNE FÖR oLIVIA FÖR JAG HAR INTE FATTAT ATT jag har ett barn till haha Oj sorry caps... Sambon har gjort samma grej hihi
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-11-11 13:10:06 följande:
    Tror man kan titta hur länge som helst utan att fatta Säger till min sambo varje dag. Kolla, där ligger vår dotter... Han e riktigt stolt...

Kollade igenom sakerna man fick från BB. Va mycke. En body, ett par strumpor, små flaskor med b.la oljor, schampo, 3 olika salvor, 2 par amningskupor, reklam, två paket blöjor pampers och Libro, bindor, haklapp, en liten påse tvättmedel, underlägg för att ha med sig i skötväskan när man byter blöja, nässug, tidning.

så de va en del=)
    Jag fick två väskor med när jag födde på Östra i Gbg. I Skövde fick man inget.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2