Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

NoahLeah skrev 2010-11-05 18:32:50 följande:
    Tack gode gud att min mamma är här, sambon är på väg att spåra ur helt.
    Åh nej
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • frukarlssonn
    NJsmamma skrev 2010-11-05 18:50:07 följande:
    Chanelll: Jaaaa tänk om det vore så väl, vill ha ut honom nuuuuu Nej men gud vad jobbigt, verkligen tur för dig att du har din mamma hos dig.. vad är det han gör??
    Tre dar får han på sig nu
    NoahLeah skrev 2010-11-05 18:50:45 följande:
    Men skönt att mamma är här, han skulle aldrig göra ngt då o blir han värre så slänger jag ut han. Han har polare att vara hos.
    Va skönt att din mamma är där!
  • frukarlssonn
    popcornplaya skrev 2010-11-05 19:25:49 följande:
    Jag ska dricka massor med hallonbladste och så kanske man ska försöka sig på en liten färdknäpp eller nått.....
    Skönt att du kollade upp det! Alltid bättre att va på den säkra sidan!!
  • frukarlssonn
    NJsmamma skrev 2010-11-05 19:46:12 följande:
    Ja, det hade ju vart underbart men vågar inte hoppas på ngt.. kanske ska göra en stor stark kopp hallonbladste, alltid något
    Du har ju vart på ikea så klart de va slemproppen Håller tummarna iaf Skrattande
  • frukarlssonn
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-11-05 22:27:15 följande:
    jag brukar sitta o slösurfa när jag ammar :) det är typ då jag hinner .
    Linus är ganska krävande redan nu, jag får absolut inte lägga ifrån mig honom, han vill vara så nära mig som möjligt hela tiden, men jag antar att det har o göra med att han är såpass liten.
    Samma här. Men än så länge är Freja väldigt lätt, hon bara sover, äter och skiter Den som tar tid är Olivia så jag sitter här endast om sambon är hemma eller när Olivia sover, förutom på morgonen så kikar jag in även fast Olivia är vaken
  • frukarlssonn

Sen när Freja vill ligga i famnen på kvällarna lägger jag henne högt på bröstet så kan jag surfa samtidigt

• frukarlssonn
    sunflower79 skrev 2010-11-05 22:53:57 följande:
    man skulle ha sån där datatillbehör som gör att tal går över i skrift hihi.. då slapp man skriva med en hand eller få nackspärr.. kan man ansöka om sånt på BVC? hihi
    Kommer säkert i framtiden
  • frukarlssonn

HelenC: jag förstår att du är trött på att va gravid Och det måste va oerhört stressande med alla som frågar om man inte fått än!

Taniko: jag får nog säga jag håller med de andra! Lämna honom. han verkar fått alldels för många chanser och han tror nog han ska få hur många som helst i all evighet så länge du stannar! Jag förstår det känns stressigt med huset, ekonomin o allt. Men sådant löser sig! Du måste tänka på dig själv nu! Annars är risken att du själv går in i väggen med!! Ja det är nog lätt för mig att sitta o skriva detta men det är det enda råd jag kan ge

• frukarlssonn
    nica83 skrev 2010-11-06 10:29:20 följande:
    Tänk på att inte ha något glapp i inkomsten, är inte säker men tror SGI/fp kan sänkas då. Dvs man måste arbeta, vara anmäld arbetslös, studerande, sjukskriven eller ta FP för att skydda SGI:n.
    Ja så 'r det. De ringde mig nämligen fr fk och tyckte det va en god idé att söka dagar den perioden jag hade lägre inkomst.
  • frukarlssonn
    Marinero skrev 2010-11-06 18:07:42 följande:
    Ja så 'r det. De ringde mig nämligen fr fk och tyckte det va en god idé att söka dagar den perioden jag hade lägre inkomst.
    Ja då syftar jag på om man blir sjukskriven el så. F-penningen ändras inte.

Nu har vi vart på joucentralen. Min rygg har ballat ur igen Gråter Men nu sitter smärtsan ngn annasnatns. Jag trodde de skulle va ryggskott el ischias men läkarn sa att de inte va ngt av det och hon visste inte, sa bara jag ska gå hem o ta ipren o kontakta sjukgymnasten. Orkar fan inte mer alltså! Denna smärta är värre än den jag haft hittills Nu värker det när jag sitter, går.... jag är så rädd att jag inte kommer kunna ta mig ur sängen imorgon. Kan inte gå på toa själv, inte duscha... kul med avslag o allt, ja sambon får hjälpa mig såklart. Men kul att han ska ta hand om mina blodiga bindor Kräks
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2