• Rosen

BF November,2010 DEL 2

Marinero skrev 2010-05-06 22:12:14 följande:
    Va tråkigt m dina svärisar! Dom ska väl va glada tycker man Sambons mamma blev jätteglad båda gångerna!
    ja eller hur... man har ju ingen lust att berätta när dom reagerar så negativt. kul att dina blev glada i alla fall
  • Rosen
    Marinero skrev 2010-05-06 22:17:54 följande:
    Det förstår jag Ja verkligen Hon stickar o har sig till Olivia och blir väl så till nästa med
    jaså va sött hihi.
    svärmor har stickat lite till pojkarna men dom har aldrig använt det
  • Rosen
    PennyJenny skrev 2010-05-07 14:34:11 följande:
    Jag vet ingenting mer än att det stod metasta? Primär tumör? Och sen att dom rekommenderar fortsatt utredning. Därför ville jag inte säga nåt till honom, tycker det känns så fruktansvärt att veta bara. Är helt slut mentalt, bara gråter och är arg och ledsen på allting.
    vet inte vad jag ska skriva, men en stor kram till dig o hoppas att din far klarar sig i många år till. {#lang_emotions_flower}
  • Rosen

måste fråga er om det e nån som vet om det är farligt att ta alvedon varje dag nu under graviditeten?
    jag e tvungen för jag vaknar med huvudvärk o somnar med huvudvärk så jag e tvungen att ta i alla fall 2 tabletter om dagen.
    känns inte så bra men jag har sån fruktansvärd huvudvärk så jag kan inte vara utan alvedonen.

• Rosen
    PennyJenny skrev 2010-05-08 10:31:59 följande:
    Han är bara 59 år. Det som gör mig bekymrad är att det även stod "icke säkert patologiska körtlar i axillerna" och på ett ställe till. Inget bra... Jag vet alltför mkt om cancer eftersom vi haft det i vår familj förut och ser ju att det ser inte bra ut, även om jag givetvis hoppas att jag har fel!Nä, nu ska jag sluta älta mina bekymmer här inne och sänka trådens goda humör. Tack för stödet allihop! *kramar om* Jag tog alvedon så sent som igår. Har även gjort det ett par ggr förut när jag haft som värst "mensvärk" så att säga.
    ett par ggr e ingen fara att ta alvedon under graviditeten men jag blir lite bekymrad för jag har ätit alvedon varje dag i över en månad nu, känns som om det skulle kunna skada fostret eller nåt
  • Rosen

okej tack för era svar. ska fråga på måndag när jag ändå ska till sjukhuset. {#lang_emotions_smile}
    sitter på jobb nu o väntar på bussen, lite drygt att inte komma hem direkt man slutar men jag e glad för nu e jag ju ledig i en vecka pga fvp

Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-08 19:38:06 följande:
    Åh har haft en ekstrem huvudvärk i 2 dagar nu, efter att sovit hela dagen idag släppte det äntligen, nu kan man börja känna sig som människa igen! Gick för övrigt in i Vecka 16 idag! =)
    usch ja, huvudvärk e inget roligt. jag har aldrig haft så mycket huvudvärk som nu.
    hoppas din inte kommer tillbax
  • Rosen
    NoahLeah skrev 2010-05-09 08:35:15 följande:
    Lite deppigt idag också. Kollade efter mammakläder igår (mest byxor) men det enda som passade var mjukisbuxor. Väger ju redan 96 kg och tydligen tror inte klädföretagen att kraftiga människro skaffar barn. Vet inte vad jag ska göra, hålla mig inne tills bebben är född??
    men vännen
    kan du inte köpa mjukisbyxor så länge då? det e ganska snyggt tycker jag. jag e ju inte så stor i mig själv, typ 160 cm och väger nu 64 kg men jag funderar bara på att köpa mjukisbyxor att gå i nu under graviditeten. tycker det kan vara ganska snyggt o praktiskt nu till sommaren. så kan man ju kombinera med linnen o tajta tröjor o så. vissa mjukisbyxor behöver ju inte se slaffsiga ut utan vissa e faktiskt riktigt snygga
  • Rosen
    NoahLeah skrev 2010-05-09 11:14:53 följande:
    Problemet är ju att jag har en sån tjockmage så jag ser gravid ut utanatt vara det, känns pinsamt att se sån ut o sen bara vara i vecka 12.Allt är väl allmänt bajs just nu.
    kanske inte mycket till tröst men min mage ser inte heller ut som en gravidmage så mycket utan mest som en degmage så jag går mest i stora tröjor så inte magen syns så mycket. men ge det ett par veckor till så kommer bebismagen fram sen
  • Rosen
    Marinero skrev 2010-05-09 11:11:22 följande:
    Ang gravidkläder så går jag jättemkt i mjukisbyxor el tights! Jeans är fint men i ärlighetens namn inte alls så sköna som mjukisbyxor Man kan ju matcha mjukisbyxor med snygga toppar Jag köpte ett par svarta med dragsko på hm som är supersköna! Hade såna förra graviditeten med men jag slet sönder dom!
    ja eller hur e mjukisbyxor o tights fint?! tights e ju dessutom mode ju
  • Rosen
    Marinero skrev 2010-05-09 11:38:40 följande:
    Ja precis Jag har fem par fr Cubus som är sååå sköna! Jätteelastiska och sköna, men får se hur länge de sitter bra på magen!
    jag har bara gamla så får väl ta o köpa mig några par nya

förlåt om jag tjatar men jag e så nervös för fvp i morgon bitti , jag kommer inte kunna sova i natt :-S
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2